Jump to content

wify

Member
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

wify last won the day on September 19 2021

wify had the most liked content!

Informacje o forum

  • Wersja
    IPS 4.6.x
  • Forum
    www.fixitpc.pl

Recent Profile Visitors

1,999 profile views

wify's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • Week One Done

Recent Badges

37

Reputation

  1. Aktualizacja warunków płatności. Przywrócili opłaty 6-miesięczne na stałe (początkowo litościwie oferowali jednorazową opłatę w starym systemie dla klientów zgłaszających problem z wykonaniem opłaty rocznej ze względu na budżet). Z komentarza Matta tutaj:
  2. Tak, wiem. Niepokoi mnie sposób w jaki ta funkcja została udostępniona dla szerszego grona. Funkcja miała być ekskluzywna dla "Cloud" i dopiero po prostestach zmienili ton. Zapier jako taki nie interesuje mnie wcale, ale wykonywane ruchy mnie bardzo niepokoją. Przy okazji zadymy z Zapierem oficjalnie padły słowa, że w przyszłości pewne funkcje mogą być dostępne tylko w "Cloud". Też wiem o tym i ubolewam. Pamiętam doskonale. Pierwszym krokiem, który mnie załatwił, było usunięcie publicznego trackera. To było miejsce odwiedzane w pierwszej kolejności przeze mnie, by się zorientować, czy wykonanie aktualizacji jest dla mnie bezpieczne. Podejrzewam, że motywacją dla usunięcia trackera było ukrycie olbrzymiej ilości bugów w początkowej wersji 4, które wisiały nierozwiązane i źle to wyglądało (w rozumieniu, że wydają niedopracowany produkt). Od tego czasu przez lata uprawiali mantrę "załóż ticket". Na dodatek jeszcze widziałam na ich forum nie tak dawne wypowiedzi, że forum to nie jest dobra prezentacja spectrum klientów, ledwie cząstka, i mają lepsze dane z innych źródeł. Aż tu zwrot o 180% i nagle forum staje się najlepszą formą pomocy dla większości klientów... Jak mówię, mnie to osobiście nie martwi, ale decyzja jest zaskakująca i każe się zastanawiać co oni szydełkują w kuluarach.
  3. Nowa odsłona strony: typowy Ehren, więc nic zaskakującego, przynajmniej dla klienta obznajomionego z jego pracami. Co do tych dużych boków, to o ile się nie mylę Invision przez większą część czasu niezależnie od stylu zawsze miało ustawiony "Fixed width" zamiast "Fluid". Ot, wybór domyślnego ustawienia i nie traktowałabym tego jako wadę. Nowe ceny: Podwyżka cen nie jest dla mnie problemem samym w sobie, bo przez dekadę nie było żadnej i można było się spodziewać tego ruchu, ale wykonanie woła o pomstę do nieba. Fatalnie przeprowadzona akcja i wygląda na to, że sprzęgnięcie z nową odsłoną strony to była czysta premedytacja, skoro dziecinny "adwokat społeczności" wypisuje takie rzeczy: "We feared the backlash, so we wanted to also offer a website refresh as a demonstration that we're always looking to better ourselves." (cytat stąd). Wywindowanie cen bez gradacji (sami sobie winni, że nie robili małych ale bardziej rozłożonych w czasie podwyżek), bez żadnych oficjalnych zapowiedzi (choć było to owszem sugerowane wcześniej w jakiś zagrzebanych postach na ich forum), bez stosownego wyprzedzenia conajmniej miesiąc przed, by klienci mogli wykonać stosowne obliczenia, przygotować plan awaryjny, przelokować fundusze, etc. Mój niesmak budzą też w tej dyskusji wstawki Matta jawnie reklamujące "Cloud", niby wtrącone przypadkiem. Jestem "self-hosted" i niestety już od dłuższego czasu czuję w którym kierunku manipulują. Jestem przekonana, że planem długofalowym jest przełączenie wyłącznie na "cloud". Najpierw afera z Zapierem, teraz to. Nowy model supportu: Tu nie mam zdania. Czuję, że w pewnym sensie gorzej to brzmi niż będzie wyglądać. W moim odczuciu przeniesienie wagi ciężkości na forum jest wybiegiem, by odciążyć stuff, bo a nuż jakiś oblatany stały bywalec forum szybciej zareaguje. Ja miałam takiego pecha kilka razy, że pomoc via Ticket była nieskuteczna, prali mi głowę, że jawne bugi to nie bugi i dopiero gdy w desperacji założyłam tematy na ich forum zainteresowali się tym odpowiedni ludzie (np. bfarber) i doprowadzili do rozwiązania. Tak więc pod tym kątem widzę benefity.
  4. Aktualizacja. Podjęłam ostatnią próbę w supporcie i ostatecznie odpowiedź to: Temat oczywiście do zamknięcia.
  5. Jestem administratorem serwera. I jak mówię, wiem dokładnie dlaczego plik nie był rozpoznany i zrobiłam obejście. Favicon Checker już nie pokazuje błędu u mnie. Ale błąd nadal pokazuje na Twoim forum.
  6. Dzięki za odpowiedź. W supporcie nadal utrzymują, że to "problem z moim serwerem", bo w ich testowych instalacjach taki plik bez rozszerzenia jest poprawnie interpretowany. Już wyjaśniałam, że oczywiście, że mój serwer nie ma zarejestrowanych *.LosowychCiągów jako znanych typów plików, bo to jakieś kuriozum. Poddałam się, jako obejście zarejestrowałam na serwerze .adba5fafee65cfce24b06c5f75bcc034 (po ich uploadach plik zmienił nazwę) jako "znany typ pliku", tzn. image/svg+xml. Czy masz coś do dodania DawPi?
  7. Witam, Przy wykorzystaniu formy uploadu w opcjach Icons & Logos i wskazaniu pliku *.SVG w folderze uploads jest tworzony plik bez rozszerzenia .SVG. Powoduje to odczyt "Cannot find file" w Favicon Checker: https://realfavicongenerator.net/favicon_checker?protocol=https&site=www.fixitpc.pl Cannot find https://www.fixitpc.pl/uploads/monthly_2020_01/si_svg.62038c33a106cd4ff4a50a93759cdd8b Plik oczywiście jest w folderze uploads, ale w związku z brakiem rozszerzenia .SVG nie jest traktowany jako istniejący (serwer nie jest skonfigurowany, by akceptować takie "randomowe" rozszerzenia). Wg mnie plik powinien uzyskać formę podobną do innych uploadów, tzn. NazwaOriginalna.LosowyCiąg.SVG. Toteż zgłosiłam to jako bug via ticket. Hasło "Windows Server" działa w supporcie IPS jak płachta na byka i standardowa namowa na "przeniesienie pod Linuksa". Tylko, że tutejsze forum definitywnie nie związane z Windows Server pokazuje ten sam błąd: https://realfavicongenerator.net/favicon_checker?protocol=https&site=forum.invisionize.pl Cannot find https://forum.invisionize.pl/uploads/monthly_2019_10/safari-pinned-tab_svg.39b8d23b82f2dca9c7c4c6f964a2c7b2 Chciałabym więc potwierdzić, że tutaj na forum błąd ma taką samą genezę, by móc kontynuować dyskusję z supportem.
  8. I to dokładnie odpowiada kolorowi "jaśniejszemu" na belkach ustawień i profilu: Ta główna belka jest "ściemniona", bo masz tam prawdopodobnie ustawione jakieś "opacity" albo "overlay". Po prostu próbnikiem koloru pobierz z powyższego posta ten "ciemniejszy" kolor i zastosuj go do belek ustawień i profilu zamiast #22317A.
  9. Szukaj via Zbadaj element wszystkich miejsc, które mają zdefiniowane: text-transform: uppercase; Następnie dostaw w custom.css definicję przebijającą dla znalezionego elementu: text-transform: none; Przykładowo, napisy w profilu: .ipsType_minorHeading { text-transform: none; } ... i w menu: .ipsMenu_title { text-transform: none; } PS. Z tego co zrozumiałam w Twoim poprzednim temacie, podobną zmianę wykonałeś na bazie stylu usuwając bądź komentując tę linię. Powinieneś to raczej zrobić via custom.css dostawiając "nadpisujący" kawałek kodu: .ipsApp .ipsNavBar_primary > ul > li > a { text-transform: none; } Zmiany w custom.css nie są bowiem tracone podczas aktualizacji stylu, reszta bazowych CSS zostanie nadpisana i będziesz musiał on nowa to definiować potem. Zwracaj więc uwagę który CSS modyfikujesz, by nie dokładać sobie roboty w późniejszym czasie.
  10. Nie ma znaczenia, że styl został poddany silnej modyfikacji. Usunięcie stopki stylu IPSFocus wymaga zakupu tzw. Copyright Removal.
  11. Wstaw do custom.css i dostosuj kolor: .ipsApp .ipsNavBar_primary > ul > li:hover > a{ background: #FF0000; }
  12. Alternatywnie, gdyś nie chciał wymuszać anonimowego logowania, możesz też ukryć to via custom.css, do wyboru: 1. Ukrycie całego bloku "O Admin", jeśli "Obecnie" jest jedyną linią która tam się wyświetla. #elProfileInfoColumn .ipsWidget:nth-child(2){ display: none; } 2. Ukrycie tylko linii "Obecnie", jeśli w bloku mają być widoczne inne pola. #elProfileInfoColumn ul.cProfileFields:nth-child(2) li:nth-child(1) { display: none; }
  13. O ile problem jeszcze aktualny, via custom.css: Blok Reputacji: .cProfileRepScore_neutral{ background: #FF0000; } .cProfileRepScore_points, .cProfileRepScore_title { color: #FFF; } Belki: html .ipsApp .ipsBox .ipsBox .ipsWidget_title, html .ipsApp .ipsTabs_panels .ipsBox .ipsWidget_title, html .ipsApp .ipsBox .ipsBox .ipsType_sectionTitle, html .ipsApp .ipsTabs_panels .ipsBox .ipsType_sectionTitle{ background: #FF0000; }
  14. Z tego co rozumiem, po wyczyszczeniu własnego pola Copyright napis "Powered by Invision Board" nie ustawia się w jednej linii z "IPS Theme by IPSfocus". Zakładam, że wyczyściłeś własne pole Copyright w ustawieniach, dostaw w custom.css poniższy kod i dostosuj padding zgodnie z potrzebą. #ipsLayout_footer #elCopyright { padding-bottom: 20px; }
  15. W IPB4 domyślnie statusy są wyłączone dla nowych użytkowników i muszą w Edycji profilu to ręcznie przestawić. Użytkownicy sprzed aktulizacji mają włączone statusy (o ile nie zmieniali tego w konfiguracji wcześniej). Czyli do sprawdzenia: 1. Bez ingerencji w ustawienia ogólne, Edycja profilu tego konkretnego użytkownika > przestawić suwak przy Włączyć aktualizacje statusu? na zielony. 2. Ogólne ustawienie ACP sterujące widocznością tego dla wszystkich użytkowników: ACP > Użytkownicy > Profile użytkowników > Ustawienia profilu > Statusy i komentarze w profilu > Włączyć statusy i komentarze w profilu? jest ustawione na "Domyślnie wyłączone" i to do ew. zmiany.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.