Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem użytkownikiem skryptu MyBB znanego i cenionego, jednego z najlepszych z darmowych. Skryptu który ma dwa polskie fora zajmujące się supportem. Są one jednak beznadziejne. Na mybboard.pl jest zbyt sztywny regulamin taki że user nie może sobie nawet pierdnąc bez zgody moderatora, poza tym tam nikt mi nie pomaga nigdy i trzeba nieraz długo czekać na odpowiedź. Na MyBBSite drugim znacznie mniejszym supporcie regulamin jest lepszy, ale forum małe i userów niewielu i też nikt nie odpisuje a jeśli już to po kilku dniach. Tu pomoc otrzymałem bardzo szybko, już po kilku godzinach, a regulamin jest tu luźny. DawPi tutejszy admin wydaje się być równym kolesiem choć słabo go jeszcze znam :) Wiem że oprócz adminowania tego forum, prowadzi on też polskie wsparcie XenForo, więc jeśli może prowadzić naraz dwa fora to trzecie też by mógł :) Zatem DawPi nie założyłbyś kolejnego wsparcia dla MyBB tym razem? Był bys w tym dobry. Co sądzicie o moim pomysle? Zapraszam do wypowiadania się.

dfgs.gif
Opublikowano

Jestem zdecydowanie przeciwny takiemu rozmienianiu się na drobne. XF było naszym pilotażowym projektem, który nie do końca wypalił tak, jak to przewidywaliśmy (przyznaję, duża w tym moja wina).

Żeby odpisywać szybko na problemy użytkowników, trzeba skrypt dogłębnie poznać i użytkować go na co dzień. Do tego trzeba miesięcy, jeśli nie lat. Poza tym prowadzenie supportu wymaga jakichś zysków, bo przyjemność z tego znikoma - a w świecie MyBB takowych nie widzę.

Prosiłeś o odpowiedź, chociaż nasze zdanie się tu nie liczy. Jeśli DawPiemu pomysł się spodoba, to i tak otworzy taki support, nawet pod patronatem ize. Ale wtedy już beze mnie. Swoją droga, jeśli macie dwa polskie fora wsparcia i na żadnym nie umiecie stworzyć community, to nawet super hiper DP31 admin Wam nie pomoże.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Witam, zgadzam się z wypowiedziami @Amfidiusz'a, po co tworzyć coś co już istnieje i chyba ma się nawet dobrze... Pisząc

Na mybboard.pl jest zbyt sztywny regulamin...
uświadamiasz nas że nie szanujesz regulaminu i wolisz rozrywkę niżeli jakieś zasady - lubisz rozrywkę? Myślę, że źle trafiłeś - wszelkie fora supportowe / wielotematyczne / sportowe itd. - powinny mieć regulamin który w jakimś stopniu ogranicza samowolkę.

Rozumiem gdyby MyBB było nowym skryptem do którego w Polsce nie ma supportu (takowe istnieje jak sam napisałeś...) - wszystkiego uczyć się od nowa bo atmosfera nie odpowiada wydaje się dziwne wg. mnie.

Edytowane przez TRACKER
Opublikowano (edytowane)

Jestem użytkownikiem skryptu MyBB znanego i cenionego, jednego z najlepszych z darmowych.

Ta, przy większych forach najlepiej zjada sobie serwerek, że już nie wspomnę o dodatkach robionych przez miłośników "$db->query" dzięki którym na głównej bez większych problemów osiągamy 60 zapytań do Mysql'a. Kiedyś pokazywałem to Dawidowi nawet chyba.

http://img21.imageshack.us/img21/4480/20101102185335.png

Co za przygoda! :)

Edytowane przez macsch15
Opublikowano
Na mybboard.pl jest zbyt sztywny regulamin...
uświadamiasz nas że nie szanujesz regulaminu i wolisz rozrywkę niżeli jakieś zasady - lubisz rozrywkę? Myślę, że źle trafiłeś - wszelkie fora supportowe / wielotematyczne / sportowe itd. - powinny mieć regulamin który w jakimś stopniu ogranicza samowolkę.

Źle Ci się zdaje. Jest różnica między napiętym regulaminem, luźnym regulaminem, a totalna anarchią. Tu można pisać jednolinijkowce, można zboczyć z tematu oraz pisać kilka postów pod rząd itp. Ale n.p obrażanie innych czy przekleństwa nie przejdą. I taki regulamin jest OK. Na Mybboard.pl moderatorzy czepiają się byle czego, tu jest większy luz, co nie oznacza, że panuje bezprawie i chaos. Do tego miła atmosfera. I właśnie takiej atmosfery i regulaminu oczekiwałbym od potencjalnego i ewentualnego nowego wsparcia dla MyBB. Czekam jednak na opinię DawPiego bo jego ten temat w znacznym stopniu dotyczy.

dfgs.gif
  • Manager
Opublikowano

Ja bym i 100 supportów otworzył, ale to wszystko opiera się tak naprawdę o czas. A tego na dwa obecne supporty, na moją część zarobkową (ipslink.pl) oraz życie prywatne (tak tak, mam takie ^_^) już teraz mi brak.. Poza tym mam sporo planów w stosunku do ize, mniej do xF, ale jednak są i naprawdę pochłania to moją lwią część czasu. A nowy support może i byłby OK, ale wg mnie powinieneś zebrać parę równych chłopaków z obecnego supportu myBB i założyć swój. Wszak i ten powstał po tym, jak nie pasowało mi sporo rzeczy na invisionboard.pl (teraz wchłonięte do nas) - zrobiłem to po swojemu i widzisz, że wyszło mi to całkiem dobrze. Także weź się w garść i stwórz swój support!

Tak, jak Amfi napisał - tutaj nie jest sztuką postawić support i stworzyć działy, ale się na tym znać. Na taką naukę już jestem za stary.. ;)

Ja Wam mogę pomóc - dać część zasobów serwera. :)

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Co masz na myśli pisząc że dasz nam część zasobów serwera? I ja nie mam ochoty robić kolejnego forum, nie mam też funduszy na serwer czy reklamę, ani wiedzy tak dużej z zakresu MyBB by robić nowy support. IMO osoba chcąca zrobić taki support powinna umieć tworzyć pluginy i skórki do silnika które wspiera i mieć przynajmniej jeden plugin i/lub skórkę na koncie. A ja chociaż używam MyBB i już znam go dość dobrze, to jednak nie czuje się na siłach by stworzyć kolejny support.

dfgs.gif
Opublikowano

Dodam, że były już próby postawienia nowego wsparcia. Były obietnice - nowe wtyczki, style, własne tłumaczenie i cuda niewidy. Na czym się skończyło? Tłumaczeniem, że główny administrator ich opuścił(dla ciekawskich powiem, że zaraz po opuszczeniu niby administratora pojawił się inny z jeszcze większymi aspiracjami). Tyle, trochę zapowiedzi rewolucji i forum znikło z sieci, ślad po ekipie zaginął. Ah... a miała być taka rewolucja.

To tak nawiasem mówiąc, ale Internet jest wolny i można próbować, chociaż wg. mnie to nie ma sensu. Jak sam autor napisał w Polsce mamy dwa supporty, i można się nimi uzupełniać, a dzielenie społeczności na jeszcze większe kawałki nie ma sensu. No ale to tylko moje skromne zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.