Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyłem dzisiaj, że cały panel klienta IPS został zintegrowany z aplikacją IP.Nexus. Moim zdaniem jest on zupełnie niefunkcjonalny, ale nie to jest tematem tego postu.

Chciałem sobie zmienić hasło do konta, niestety nie widzę takiej opcji. Zmiana e-maila, nicku oraz karta do płatności też znikły, zostały tylko dane teleadresowe. Dlatego chciałbym zapytać, gdzie mogę znaleźć poszukiwaną opcję zmiany hasła.

Opublikowano

IP.Nexus jest oparty o forum IP.Board i działa na jego bazie danych.

Ech... bardzo mi się nie podobają te nowe rozwiązania. Dzięki, można zamknąć.

  • Manager
Opublikowano

IP.Nexus jest oparty o forum IP.Board i działa na jego bazie danych.

No, ale nie o to. To są dwie niezależne instalacje na dwóch serwerach. Jednak oba są sprzężone IP.Converge. Próbuj tutaj: https://www.invisionpower.com/clients/index.php?app=core&module=global&section=lostpass

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.