Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Zwrot pieniędzy przez ips


Lecix
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez tenechu,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Mam pewien problem z zakupem licencji:

Dwa razy zakupiłem ip.board - wszystko było niby w porządku, dane, płatność PayPal, dostęp do client area był, a jednak ips zwróciło nam pieniądze.. Może ktoś wie (lub miał podobny problem) co mógłbym robić źle lub ma jakąś polską instrukcję zakupu licencji ip.board ^^?

 

(Dodatkowo zakupiłem 2 kwietnia licencję, poszło.. jednak nie ma żadnego wpisu w Client Area o zakupionej licencji.. Jest tylko w historii przelewu na PayPal, że został zakończony.)

 

Pozdrawiam,

Paweł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że na poprawne. Sprawdzałem dwa inne, bo myślałem, że mogło mnie przypadkowo tam zalogować, ale niestety nie. Jestem jednak pewien, że to z tego konta. Paypal poprzez formularz zakupu. I tam właśnie był podany e-mail, którego używam na tym koncie więc raczej to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Ja bym dał im 48h, a w razie braku jakiegokolwiek postępu na pisał do nich zgłoszenie, podał swoje dane przypisane do konta PP, jego ID oraz numer identyfikacyjny transakcji. I niech wyjaśniają.

  • Lubię to 1

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhym.. przepraszam do dubla, ale problem został rozwiązany, w sumie - nie do końca.

Dostaliśmy zwrot kasy na konto, dostaliśmy również łaskawie odpowiedź od supportu.. Tylko ta odpowiedź, hm.. ona jest mało znacząca i według mnie Pani Lindy z supportu za bardzo się nie wysiliła odpowiadając na moje zgłoszenie:

 

I've issued a refund. Please do not attempt your order again.

 

Nawet nie powiedzieli co źle robimy, dlaczego jest zwrot, i dlaczego mamy nie wysyłać, eh.. i teraz mam nowe pytanie odnośnie tego tematu:

Czy może mnie ktoś naprowadzić, JAK POPRAWNIE zakupić IP.Board, poczekać 2/3 dni i móc z niego legalnie korzystać?

Jeżeli chodzi o ten incydent - stworzę nowe konto i w tedy spróbuję.

(Jeszcze dodam: moje konto na PayPal na status niezweryfikowane - czy to może mieć jakiś wpływ?)

Edytowane przez Lecix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za dubel, ale:

 

Pan Lindy odpisał. Znam między innymi problem nieprzyjęcia realizacji zlecenie i zwrot pieniędzy. Wysłaliśmy pieniądze z niezweryfikowanego konta PayPal - musimy to zrobić ponownie tym razem ze zweryfikowanego konta PayPal. :)

Problem można uznać za rozwiązany, dziękuję wszystkim za pomoc.

 

 

Jeszcze tylko ostatni raz zapytam: Czy dane na koncie invisionpower w Client Area mogą być inne niż te na PayPalu (chodzi o imię, nazwisko, adres itp.)?

Edytowane przez Lecix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Mogą pewnie ale lepiej płacić ze swojego lub przed zakupem napisać o tym i wyjaśnić powód takiej płatności.

  • Lubię to 1

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.