Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Forum community.invisionpower.com - brak dostępu do pobierania plików


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Macsch15,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Chciałem uniknąć zakładania tematu z takim problemem bo przecież (raczej) nie ma tutaj działu odpowiedniego na tego typu sprawy i problem umieściłem w statusie, no ale jednak zostałem skierowany do założenia tematu. Jeśli jednak jest gdzieś tutaj dział od tego to przepraszam za zły wybór.

 

A więc przechodząc do rzeczy, często z tego forum w różnych problemach (gdy ktoś poszukuje jakiejś modyfikacji) kierujecie linkami na forum community.invisionpower.com, konto mam tam założone, mam aktywowane linkiem z mail'a, wszelkie (raczej) potrzebne pola w edycji profilu uzupełniałem, ale jednak przy próbie pobrania jakiejś modyfikacji wyskakuje mi komunikat, że nie mam uprawnień do pobrania. Mój angielski jest raczej na poziomie miernym podstawowym i nie chciałbym go kaleczyć pisząc do nich z zapytaniem o to, dlatego też tą sprawę kieruję do Was z nadzieją, że ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc z tym problemem. Jeśli to ważne to konto założone w ciągu ostatnich 7 dni i nie posiadam tam jeszcze żadnych postów.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Musisz posiadać aktywną licencję IPB, żeby cokolwiek pobrać z  IPS Marketplace

Opublikowano (edytowane)

Posiadam. Znaczy, nie ja, bo nie ja jestem właścicielem danego forum, jestem tylko Vice z pełnym dostępem do panela i mam takie informacje jak numer klucza licencyjnego, ale niestety na podanym tutaj forum nie znalazłem miejsca gdzie mógłbym w jakiś sposób takie informacje zaktualizować / połączyć moje konto z aktywnym kluczem licencyjnym. 

Edytowane przez Blejdziorek
Opublikowano

No dobra, źle napisałem, ale w Client Area się to pobiera...

Opublikowano (edytowane)

Brak takich informacji, mam jedynie notkę, że nie dokonałem żadnych zakupów. 

 

 

 

musisz miec dostep do panelu klienta, skoro licencje macie to pisz do glownego administratora on powinien miec dostep :-)

 
Ma, ale problem w tym, że on ma mało czasu i sam chciałbym po wgrywać to co było przed aktualizacją z 3.2.3 na 3.4.6, ale problem jest w tym, że samo włączenie dodatku w panelu nie wystarcza, jakieś zmiany pojawiają się dopiero jeśli dodatek wgram na nowo.
Edytowane przez Blejdziorek
  • Rozwiązanie
Opublikowano

Kupić licencję na własne konto. Licencja to nie sam klucz, to że administrator inny ma, nie znaczy że Ty możesz pobierać. Musiałbyś mieć dane do konta tego administratora który ma licencję w panelu.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Cały dowcip polega na tym, że konto na forum IPS musi być założone z tego samego maila, co została założona licencja. Jeśli z innego - musisz napisać do IPS o pomoc. Jak założysz konto z innego maila, to traktują Cię jak użytkownika bez licencji.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

W gwoli wyjaśnień:

 

Jeśli Twoje konto (powiedzmy "drugie") jest przypisane jako Alternate Contact (do konkretniej licencji) to możesz korzystać na nim z Marketu/Community bez najmniejszych problemów - wszystkie pliki są dostępne, masz status Customer. Jednak pliki samego IP.Board z CA (nazwijmy to "instalacyjne" forum) może ściągnąć tylko właściciel licencji. 

 

Przydatne linki: http://www.invisionpower.com/support/guides/_/ips-client-services-and-faq/change-account-name-or-transfer-license-r24 oraz https://www.invisionpower.com/clients/index.php?app=nexus&module=clients&section=altcontacts

Edytowane przez JamLasica
  • Lubię to 3
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.