Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym prosić o poradę/pomoc przy rozwiązaniu problemów, które mamy od jakiegoś czasu. 

 

1. Po update do IPS 4, dość duża liczba użytkowników skarży się na brak możliwości wysyłania PW. Kod błedu to EX0.

Przepraszamy, wystąpił mały problem (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Coś poszło nie tak (ಠ_ಠ) Proszę spróbować ponownie.

Kod błędu: EX0

2. Również występuje problem z resetowaniem hasło. Nie dostają e-mail z linkiem.

Przepraszamy, wystąpił mały problem (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Ten użytkownik nie oczekuje na potwierdzenie

Kod błędu: 2S129/4

 

 

3. Oprócz tego, dostałem parę wiadomości na skrzynkę e-mail, że po rejestracji nie dochodzą do nich linki aktywacyjne i trzeba recznie akceptować. Są wyjątki, że po aktywacji konta, user wylogowuje się i po jakimś czasie próbuje się zalogować. Wtedy dostaje powiadomienie o błędnym hasłe albo loginie. Jedynie wyjście to resetuje mu hasło. Podaje mu nowe i wtedy może się z powrotem zalogować na forum.

 

Bedę bardzo wdzięczny za pomoc :)

 

Pozdrawiam

 

Przemek

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.