Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Problem z przypomnieniem hasła: "Przepraszamy, ten klucz nie wydaje się być prawidłowy."


rammiro

Rekomendowane odpowiedzi

Wybranych. Gdy sam założyłem konto testowe i chciałem przywrócić hasło - udało mi się. Inni admini, raz tak raz nie.

Na pewno problem nie dotyczy wszystkich, ale sporej grupy. Ostatnie zgłoszenie:

Cytuj

Ja mam problem z przypomnieniem hasła wpisując mój Email pisze ze nie ma takiego

W końcu udało się zmienić hasło ale jak wpisuje nowe hasło to znowu wyskakuje że hasło jest niepoprawne...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam kolejne zgłoszenia tego samego błędu:

Cytuj

Mam problem z odzyskaniem hasła do konta. Otóż postępuje wg instrukcji i otrzymuje e-mail, w który muszę kliknąć. Gdy w niego klikam ukazuje mi się taki oto komunikat: " Przepraszamy, ten klucz nie wydaje się być prawidłowy. " I tak w kółko. Próbowałem już kilka razy.
W jaki sposób mam odzyskać hasło? Czy to oznacza, że muszę założyć nowe konto?

 

Co więcej jak testujemy odzyskiwanie hasła to raz przychodzi mail, a raz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.