rammiro Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Userzy zgłaszają problem z przypomnieniem hasła: Cytuj Za każdym razem, kiedy próbuję je zmienić, otrzymuję mejla z informacją: "Przepraszamy, ten klucz nie wydaje się być prawidłowy." Czego może być to przyczyna? Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manager DawPi Opublikowano 7 Listopada 2016 Manager Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Problem dotyczy wszystkich czy wybranych użytkowników? intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board --- Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rammiro Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Wybranych. Gdy sam założyłem konto testowe i chciałem przywrócić hasło - udało mi się. Inni admini, raz tak raz nie. Na pewno problem nie dotyczy wszystkich, ale sporej grupy. Ostatnie zgłoszenie: Cytuj Ja mam problem z przypomnieniem hasła wpisując mój Email pisze ze nie ma takiego W końcu udało się zmienić hasło ale jak wpisuje nowe hasło to znowu wyskakuje że hasło jest niepoprawne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manager DawPi Opublikowano 7 Listopada 2016 Manager Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Ile jest włączonych metod logowania? intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board --- Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rammiro Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Standard + Facebook. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pixelpuls Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) coś w tym o czym pisze @rammiro jest; gdyż mam to samo. I Też szukam rozwiązania. Edytowane 7 Listopada 2016 przez pixelpuls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rammiro Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Mam kolejne zgłoszenia tego samego błędu: Cytuj Mam problem z odzyskaniem hasła do konta. Otóż postępuje wg instrukcji i otrzymuje e-mail, w który muszę kliknąć. Gdy w niego klikam ukazuje mi się taki oto komunikat: " Przepraszamy, ten klucz nie wydaje się być prawidłowy. " I tak w kółko. Próbowałem już kilka razy.W jaki sposób mam odzyskać hasło? Czy to oznacza, że muszę założyć nowe konto? Co więcej jak testujemy odzyskiwanie hasła to raz przychodzi mail, a raz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się