Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Z http na hattps


Isiok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem. Zmieniłem ustawienie "Użyj https do logowania" na "tak" i nie mam możliwości zalogować się na forum ani do acp.

thumb_1521133135__gb.png

 

Wie ktoś jak zmienić ustawienia ACP przez phpmyAdmin lub w jakiś inny sposób ? tak żeby z "Tak" dać z powrotem " Nie". Proszę pomoc !

 

IP.B 3.4.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Włączyłeś certyfikat SSL jak to się powinno zrobić? Dlaczego w ogóle wykonujesz tak bezmyślnie takie czynności?

W bazie danych odszukaj tabelę core_sys_conf_settings, a tam pole o kluczu login_over_https - zmień na 0 i próbuj. A, oczywiście wyczyść zawartość folderu datastore/.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DawPi napisał:

Włączyłeś certyfikat SSL jak to się powinno zrobić? Dlaczego w ogóle wykonujesz tak bezmyślnie takie czynności?

W bazie danych odszukaj tabelę core_sys_conf_settings, a tam pole o kluczu login_over_https - zmień na 0 i próbuj. A, oczywiście wyczyść zawartość folderu datastore/.

Którą z tych wartości mam zmienić na 0, gdzie znajdę folder datastore? Na FTP? 

Dzięki z góry za odpowiedź :)

(Zdj. W załączniku) 

 

 

Screenshot_20180316-081052.png

 

_20180316_110838.JPG

Edytowane przez Isiok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, DawPi napisał:

Włączyłeś certyfikat SSL jak to się powinno zrobić? Dlaczego w ogóle wykonujesz tak bezmyślnie takie czynności?

W bazie danych odszukaj tabelę core_sys_conf_settings, a tam pole o kluczu login_over_https - zmień na 0 i próbuj. A, oczywiście wyczyść zawartość folderu datastore/.

Niestety nic to nie dało :( Jakieś inne pomysły ? Już sam nie wiem jak to można naprawić -,-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DawPi napisał:

Tak jak wyżej. Jak Ci nie idzie to napisz do supportu - zrobią Ci. 

Nie rozumiem.. Co "Tak jak wyżej"? Do jakiego supportu mam napisać do IPS czy do Hostingu?

Co ma mi iść ? Mam rozumieć że to rozwiązanie to na farta jest i muszę się modlić żeby zadziałało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.