Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dotarłem aż tutaj szukając odpowiedzi na moje pytanie i nadal jej nie znalazłem.

Chciałbym założyć forum IPB albo phpbb, które miało by opcję forum gold. co to jest?

jest to waluta używana przez użytkowników forum, np. za jakąś pomoc; używane również w handlu w grach tj. diablo2, silkroad, linage2 i innych;

skąd ma się brać te 'fg' (forum gold)? np. za pisanie postów w jakimś przeliczniku np. 1 post = 0.5 fg , 2 post = 0,5+0,5=1fg

takie forum gold możemy znaleźć na :

www.d2jsp.org

www.d3jsp.org

http://forum.d2traders.pl/ (bez www) kliknijcie w jakiś temat gdzie toczy się rozmowa i spójrzcie pod nick usera jest tam Forum Gold: xx.xx

i chciałbym założyć forum podobne gdzie będzie taka możliwośc.

jestem dopiero początkującym w zakładaniu for więc proszę o wyjaśnienia ew. linki.

Z góry thx

Opublikowano

Witaj,

najlepszy wybór to założenie forum na IP.Board i wysmarowanie przepaśnego maila do użytkownika Largo, który to jest twórcą takiej modyfikacji! ^_^

dzięki za szybką odpowiedź. Czy Largo założył tutaj na tym forum temat z wyjaśnieniem tej funkcji ?

Bo szukając przez wyszukiwarkę nic sensownego nie mogę znaleźć.

• Manager
Opublikowano

Nie, tzn. powiem tak - on to tworzy dla swojego forum i nie jestem Ci w stanie powiedzieć, czy chce się tym modem dzielić.

Rozumiem, że pisząc temat w dziale 3.x szukasz czegoś takiego pod tę właśnie wersję?

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Nie, tzn. powiem tak - on to tworzy dla swojego forum i nie jestem Ci w stanie powiedzieć, czy chce się tym modem dzielić.

Rozumiem, że pisząc temat w dziale 3.x szukasz czegoś takiego pod tę właśnie wersję?

tzn mógłby być ten mod pod starszą wersję forum.