Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

ROZWIĄZANY: Wybór wersji systemu IPB oraz serwera


neoxs

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Jako, że dotychczas swoje strony internetowe opierałem na forach phpbb2 i phpbb2 by przemo postanowiłem w swoim nowym projekcie użyć IPB z dodatkiem blogów. Jako, że jestem w temacie zupełnie zielony to b. proszę o wyrozumiałość, nim postanowiłem założyć ten temat poczytałem co nieco postów na invisionize.pl jak i skorzystałem z wyszukiwarki. Oto i moje pytania:

1. Interesuje mnie wersja IPB taka jak jest na www.cdaction.pl - czy jest to najnowsza wersja IPB? Pytam ponieważ zauważyłem, że na Waszym systemie blogów możliwość zmiany ich wyglądu jest b. ograniczona w przeciwieństwie do tego co widzimy na cdaction.pl Nie wiem czy to spowodowane jest ograniczeniami jakie wprowadził admin czy ta najnowsza wersja tak ma.

Jeśli cdaction.pl posiada starszą wersję IPB to czy użytkowanie jej jest bezpieczne i czy jest ona wspierana przez producentów?

2. Mam na oku 2 serwery, na których postawiłbym swój serwis wraz z IPB:

* serwerydlaciebie.pl... (VPS)

* http://www.ovh.pl/produkty/superplan_mini.xml (dedyk)

Chodzi mi o konfig bo w obu firmach już miałem przyjemność posiadać jakiś hosting :D

Który wg. Was byłby lepszy w porównaniu cena-jakość. Jeśli macie inne swoje uwagi to b. chętnie je wysłucham :)

I jeszcze jedno pytanie: Czy http://www.ipslink.pl normalnie funkcjonuje i za jego pośrednictwem można nabyć oskryptowanie IPB z Blogami ?

Z góry b. dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach