Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

wify

Użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana wify w dniu 27 Marca 2023

Użytkownicy przyznają wify punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje o forum

  • Wersja
    IPS 4.7.x
  • Forum
    www.fixitpc.pl

Ostatnie wizyty

2 604 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wify

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Rozpoczęcie dyskusji
  • Dobre reakcje
  • Pierwszy tydzień zakończony

Najnowsze odznaki

51

Reputacja

2

Odpowiedzi społeczności

  1. Cześć, Na mnie zmiany nie zrobiły aż takiego wrażenia. Jest to zapewne kwestia tego, że śledzę regularnie wypowiedzi decydentów na ich forum i czytając między wierszami od dawna czułam, że będą zrzucać "balast" i trzeba prawdopodobnie też wyskrobać więcej forsy. Co kto podejrzewał jako "balast" to już inna kwestia. Najbardziej się obawiałam, że zniknie opcja Self-hosted. Stać mnie na opcje Cloud, ale nie wyobrażam sobie przejścia na ten system. Nie do przyjęcia jest dla mnie, że: za serwery z Unii trzeba płacić więcej (popraw mnie @DawPi jeśli coś się zmieniło), brak kontroli nad systemem plików, brak kontroli nad kopią zapasową, brak możliwości wypracowania na serwerze własnych integracji i rozwiązań niekoniecznie mających bezpośredni związek z ich softem. W kwestii Marketplace: Nie wątpię że dla wielu administratorów to szok. Aczkolwiek wydaje się, że paradoksalnie ta zmiana poluzuje restrykcje, które mieli zarówno developerzy (nie mogąc np. replikować usuniętych funkcjonalności), jak i użytkownicy (większa pula źródeł). Od kilku dobrych lat miałam wrażenie, że wszelkie modyfikacje IPS traktuje jako "zło konieczne", jednocześnie chcąc na tym procederze jednak zarobić. Zawsze to był punkt zapalny przy analizach problemów, a dobrze oddaje to ten temat. Dawno temu po długich bezsensownych dywagacjach via Tickety uznałam, że mam dość i nie instaluję nic poza oficjalnym pakietem i stylem Ehrena, by nie mogli jechać na tym wózku przy zgłaszaniu bugów. Pragnę zauważyć, że nie miało w moim przypadku znaczenia na jakiej platformie jestem (zaczęłam przygodę z IPS na Linuksie, a skończyłam na traktowanym po macoszemu Windows Server). Notabene: stronę Ehrena znalazłam własnym sumptem 13 lat temu (wtedy bodajże chyba nie było jego oferty w oficjalnych źródłach?) i do dnia dzisiejszego korzystam wyłącznie z niej, co w istocie dla innych użytkowników jest teraz jak sprawdzenie "strony Providera". Różnice między jego stroną a Marketplace były bardzo widoczne: style oferowane do pobrania znacznie wcześniej (klienci Marketplace musieli czekać conajmniej kilka dni), blokady w ACP po niefortunnym sparowaniu stylu ze źródłem w Marketplace, znacznie szybszy i lepszy support oraz informacje niedostępne w Marketplace. Nie wątpię, że Ehren odetchnął teraz z ulgą, że sprawy wrócą do "punktu wyjścia", tzn. nie musi już uploadować tych samych plików 2x, kombinować z grupami klientów rozróżniając ich między swoją stroną a Marketplace, ani podawać tych samych lub podobnych informacji więcej niż raz.
  2. Oceniając po wyglądzie elementów, masz włączony Designer's Mode. Po wyłączeniu tego trybu będzie dostępny ten przycisk:
  3. Sprawdzone na desktopowych Chrome 110.0.5481.104 + Firefox 110.0 x64.
  4. Ja tylko potwierdzę, że rzeczywiście po przełączeniu ACP z angielskiego (tylko tego używam w ACP) na polski te daty są po angielsku. Pakiet Polski_4.7.7_10.2.3.xml. Locale na serwerze poprawne i inne daty nie są po angielsku. EDIT: Dotyczy wszystkich dat generowanych w grafach Statystyk. Np. ACP > Statystyki > Nowe tematy
  5. Instalowałam Polski_4.7.5_10.2.2.xml (wczoraj nie było jeszcze pliku Polski_4.7.7_10.2.3.xml) poprzez "Upload new version" a nie instalację "na czysto". Toteż możliwe, że niestety ta nakładkowa aktualizacja nie poszła za dobrze w tym obszarze... EDIT: Poprawiłam pierwszą wersję, źle przekleiłam. EDIT2: Teraz załadowałam ten nowszy plik i git.
  6. Zgłaszam na wszelki wypadek, ponieważ robiłam skok z 4.6.12.1 na 4.7.7 za pomocą opcji "Upload new version", a to różnie z nią bywa. W Panelu Moderatora: System None None filter_report_status_1 All New Reports System None None filter_report_status_1_app New Reports from %s System None None filter_report_status_2 All Under Review System None None filter_report_status_3 All Complete
  7. Nie. Ładujesz blok na wybranym temacie (lub forum) i blok powinien się wyświetlać dla wszystkich tematów (lub forów).
  8. Cześć, Rozmaite statystyki w panelu użytkownika dodaje płatny plugin: Enhanced User Info Panel
  9. Przywrócenie liczników reputacji (w tym w widoku mobilnym) wymaga większej ilości zmian w postContainer. Pełne instrukcje na forum IPS: https://invisioncommunity.com/forums/topic/462326-current-ranks-–-and-–-reputation/?tab=comments#comment-2858549
  10. wify

    Propozycje tłumaczeń

    ? Odkładając żarty na bok, ja to chyba mam jakiś "defekt", bo nie jestem w stanie przejść na polskie tłumaczenie ACP, odczuwam jakiś "dyskomfort" ?. Od zawsze korzystam wyłącznie z angielskiej wersji ACP.
  11. Hej, Podobny temat na forum IPS sugerujący bug w ImageMagick: https://invisioncommunity.com/forums/topic/468142-gif-upload/ Możesz tymczasowo spróbować przestawić opcję: ACP > System > Files > Image Settings > zmiana z ImageMagick na GD
  12. Największy problem jest z tymi powiadomieniami które IPS blokuje przed zamknięciem. Gdy pierwszy raz się na to natknęłam testując kopię forum na nowym serwerze, niezamykalne powiadomienie o błędnym kluczu licencji musiałam potraktować regułą w uBlock Origin.
  13. Cześć, To jest bug który właśnie zgłosiłam na ich forum: https://invisioncommunity.com/forums/topic/468024-bug-no-access-to-templates-css-when-an-ips-message-is-on-top/ Problem generuje powiadomienie typu "ważne" (np. "nowa wersja dostępna", "niepoprawny klucz licencji"). Oczywiście po aktualizacji do wersji 4.7 powiadomienia (a więc i problemu) już nie ma, bo wersję zaktualizowano. Do następnego "ważnego" powiadomienia...
  14. Aktualizacja warunków płatności. Przywrócili opłaty 6-miesięczne na stałe (początkowo litościwie oferowali jednorazową opłatę w starym systemie dla klientów zgłaszających problem z wykonaniem opłaty rocznej ze względu na budżet). Z komentarza Matta tutaj:
  15. Tak, wiem. Niepokoi mnie sposób w jaki ta funkcja została udostępniona dla szerszego grona. Funkcja miała być ekskluzywna dla "Cloud" i dopiero po prostestach zmienili ton. Zapier jako taki nie interesuje mnie wcale, ale wykonywane ruchy mnie bardzo niepokoją. Przy okazji zadymy z Zapierem oficjalnie padły słowa, że w przyszłości pewne funkcje mogą być dostępne tylko w "Cloud". Też wiem o tym i ubolewam. Pamiętam doskonale. Pierwszym krokiem, który mnie załatwił, było usunięcie publicznego trackera. To było miejsce odwiedzane w pierwszej kolejności przeze mnie, by się zorientować, czy wykonanie aktualizacji jest dla mnie bezpieczne. Podejrzewam, że motywacją dla usunięcia trackera było ukrycie olbrzymiej ilości bugów w początkowej wersji 4, które wisiały nierozwiązane i źle to wyglądało (w rozumieniu, że wydają niedopracowany produkt). Od tego czasu przez lata uprawiali mantrę "załóż ticket". Na dodatek jeszcze widziałam na ich forum nie tak dawne wypowiedzi, że forum to nie jest dobra prezentacja spectrum klientów, ledwie cząstka, i mają lepsze dane z innych źródeł. Aż tu zwrot o 180% i nagle forum staje się najlepszą formą pomocy dla większości klientów... Jak mówię, mnie to osobiście nie martwi, ale decyzja jest zaskakująca i każe się zastanawiać co oni szydełkują w kuluarach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.