Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie czy da się jakoś zmienić sidebar'a tzn. usunąć np. Obserwowana zawartość lub Najnowsze tematy, a dodać swój własny tekst w html?

Jeśli da się to prosiłbym o jakąś instrukcje.

Opublikowano

Nie wiem czemu nie mam czegoś takiego, ale domyślam się, że może chodzić o "Ad Code Sidebar", i gdzie mam w tym to zmienić? Nie widzę opcji, ani w jakim pliku mogę to zmienić..

P.S. Przepraszam, że jestem taki nieogarnięty, ale jestem kompletnie zielony w te sprawy a ipb mam od 1 dnia..

Opublikowano
Obserwowana zawartość lub Najnowsze tematy
to wyłącza się tutaj:

Applications & Modules >

Manage Hooks >

Rozszerzenia i wyłączasz:

Recent Topics v1.0.0

i ten drugi element którego szukasz, a mi jego nazwa wypadła z głowy. Popróbuj i się przekonasz, metodą prób i błędów.

Opublikowano

Aaa... to od razu już są te aplikacje.. widzę teraz.. ok, działa, to już wiem jak usuwać i dodawać te które są, ale jak dodać coś tam, bo chciałbym dodać status serwera w html żeby był w sidebarze, widziałem to na jednym forum ipb i wiem, że się da, tylko gdzie wprowadzić ten status, żeby był w sidebarze?

Opublikowano

Dzięki, zainstalowałem i działa, Dziękuje wszystkim za tak szybką pomoc (odpowiedź do 5 minut..) W ogóle można by to gdzieś dodać, żeby było bardziej widoczne, bo ja nie znalazłem, tej aplikacji. Dziękuje jeszcze raz za bardzo szybką pomoc. To wszystko.

Pozdrawiam

Phantomas

• Manager
Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Gość