Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

ROZWIĄZANY: Zarządzanie sidebar'em


Phantomas

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czemu nie mam czegoś takiego, ale domyślam się, że może chodzić o "Ad Code Sidebar", i gdzie mam w tym to zmienić? Nie widzę opcji, ani w jakim pliku mogę to zmienić..

P.S. Przepraszam, że jestem taki nieogarnięty, ale jestem kompletnie zielony w te sprawy a ipb mam od 1 dnia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwowana zawartość lub Najnowsze tematy
to wyłącza się tutaj:

Applications & Modules >

Manage Hooks >

Rozszerzenia i wyłączasz:

Recent Topics v1.0.0

i ten drugi element którego szukasz, a mi jego nazwa wypadła z głowy. Popróbuj i się przekonasz, metodą prób i błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa... to od razu już są te aplikacje.. widzę teraz.. ok, działa, to już wiem jak usuwać i dodawać te które są, ale jak dodać coś tam, bo chciałbym dodać status serwera w html żeby był w sidebarze, widziałem to na jednym forum ipb i wiem, że się da, tylko gdzie wprowadzić ten status, żeby był w sidebarze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, zainstalowałem i działa, Dziękuje wszystkim za tak szybką pomoc (odpowiedź do 5 minut..) W ogóle można by to gdzieś dodać, żeby było bardziej widoczne, bo ja nie znalazłem, tej aplikacji. Dziękuje jeszcze raz za bardzo szybką pomoc. To wszystko.

Pozdrawiam

Phantomas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość