Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

IP Nexus

Umożliwia Ci sprzedaż produktów i subskrypcji na Twoim forum. Możesz utworzyć pakiety z różnymi opcjami, z automatycznym przenoszeniem do grup po dokonanej zapłacie, możesz utworzyć pakiety startowe przy rejestracji (płatnej) a w przypadku zakupów produktów fizycznych, nawet określić opcje dostawy. To jest bardzo rozbudowany sklep internetowy dla IP Board. IP Nexus, dodaje Ci też opcję "KUP" do działu download, czyniąc z niego to samo, czym jest IPS Marketplace. Możesz więc stworzyć dział plików płatnych. Do tego wszystkiego każdy z Użytkowników ma dostęp do swojego panelu klienta, gdzie ma dostęp do swoich bilingów. Zapłacomych, oczekujących, anulowanych płatności oraz opcji wsparcia do produktu, co można ściśle określić, tworząc dedykowany support dla tych klientów, którzy dokonali konkretnego zakupu. Oczywiście wszystko się konfiguruje poprzez ACP. Ale żeby nie było tak różowo, to jest jeden kłopot a są nim bramki płatności, które już nie są darmowe. Bramki do przelewy24, płatności.pl, są płatne i żeby z nich korzystać trzeba je dodatkowo zakupić. Jesli nie, to wtedy pozostaje Ci PayPal który nie jest idealny. IP Nexus domyślnie posiada kilka bramek płatności, ale nas polaków one nie interesują, są dla nas bezużyteczne. Więc albo zakup polskich bramek płatności, albo korzystanie z PayPal.

Jesli zdecydujesz się korzystać z PayPal, radzę się DOBRZE zapoznać z Regulaminem usług PayPal, bo ten uwielbia robić niespodzianki i ograniczać funkcjonalność konta Użytkownika, odcinając mu dostęp do kasy na 180 dni w przypadku złamania zasad Regulaminu.

Edytowane przez semenedar
  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)

Nie ma za co. Dopowiem jeszcze o bramkach płatności. W zasadzie to nie musisz niczego kupować i możesz korzystać z opcji przelewu tradycyjnego, bo taka opcja też jest i nazywa się "Check". Ale wtedy musisz wysłać do kupującego swoje dane osobowe pro forma, okreslając je w tej metodzie, i de facto- nie wiedząc tak naprawdę czy klient jest poważnie zainteresowany zakupem. Jeśli zapłaci, to po dokonanej płatności, wtedy musisz ręcznie, poprzez ACP zatwierdzać zapłaconą fakturę i zmieniać jej status z oczekującej na zapłaconą. Jest to więc z jednej strony kłopotliwe ale z drugiej strony, umożliwia start od razu, bez kupowania bramek i korzystania z PayPal.

Edytowane przez semenedar
  • Lubię to 2
  • Manager
Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o wysłanie wiadomości do jednego z członków ekipy zarządzającej.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.