Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

ROZWIĄZANY: Powiadomienia email - brak Nicka osoby, która odpowiedziała w temacie


mieciu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Manager

Nie. Masz jakieś pozostałości. Ja bym to zrobił inaczej, ale teraz Cię usytasy usunięcie pierwszej pozycji, bo jej nie ma w obecnym spolszczeniu.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Usuń ten wpis, który tam zaznaczałeś - po prostu po prawo masz taki znak stopu, usuwający dany wpis kompletnie z paczki językowej.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Argh. No to nie ma opcji, by tam dodać tę nazwę. Znak %s wskazuje na użycie w kodzie funkcji sprintf, a do tej nie można dawać innej ilości tych znaków niż zadeklarowano w ciągu znaków, więc jakakolwiek modyfikacja w ACP tej frazy będzie skutkować błędami. Jedyna opcja, jeśli naprawdę Ci na tym zależy to odnaleźć fragment kodu gdzie jest ta fraza używana i próba dodania tam tej nazwy usera - o ile to oczywiście możliwe i są przekazywane odpowiednie zmienne.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, też właśnie zmagam się z problemem dotyczącym polskiego tłumaczenia i zmuszony jestem w celach diagnostycznych używać polskiego języka. I też zauważyłem brak osoby w powiadomieniach mailowych. Jak miałem ustawiony język angielski to w tytule maila z powiadomieniem dostawałem informację "Jurij has replied to a personal conversation with you" albo "Jurij stared a new conversation with you" a jak zmieniam na polski to mam tylko "Otrzymałeś odpowiedź w prywatnej rozmowie". Więc na 100% ktoś przy tłumaczeniu coś zawalił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o wysłanie wiadomości do jednego z członków ekipy zarządzającej.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem rozwiązanie. Wchodzimy do tłumaczeń i edytujemy paczkę "core/public_email_content".

Znajdujemy na 3 stronie tej paczki: post-1614-0-73090000-1350550365_thumb.pn

Zamieniamy na: post-1614-0-37578200-1350550379_thumb.pn

Zapisujemy i powinno być ok. Jak widać na screenie podobnych błędów jest więcej np. obecne tłumaczenie nie poinformuje nas mailem kto zmienił status, trzeba to także poprawiać. Ale już wiecie jak - więc do dzieła ;)

Edytowane przez Jurij
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.