Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Błąd przy instalacji/zmianie stanu (on/off) dowolnego hooka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pisałem już di IPS-u, ale mnie na drzewo wysłali. (Nie ich hooki = nie ich problem :/)

Otóż jest tak: każda instalacja jakiegokolwiek hooka nie kończy się nigdy. Tzn w ACP mieli i mieli, forum od frontu wisi, każda nowa sesja w ACP też wisi i tak do zabicia serwera. I nie wiem co robić, jak sprawdzić co konkretnie kładzie forum? Mam kilka "starych" aplikacji i hooków z poprzednich wersji, ale boję się je ruszać, bo jw. Dodam jeszcze, że próba włączenia/wyłączenia hooka daje ten sam efekt.

Pomożecie?

p.s. Ciekawa rzecz, po takiej, zdawałoby się nieudanej próbie instalacji hoooka i restarcie serwera okazuje się, że instalowany hook działa ok - czasami trzeba przebudować skiny.

p.s.2 wersja 3.4.4, ale miałem tak już w 3.1.4. Miałem nadzieję, że upgrade rozwiąże problem, a tu doopa :(

Edytowane przez maxx
Opublikowano

Może mi ktoś napisać, albo linka dać - co się po kolei dzieje przy instalacji i/lub zmianie stanu hooka? Zapis plików/baza danych/cache? Może tak dojdę. I na koniec: można hooka jakoś "ręcznie" wyłączyć? Przez bazę?

Opublikowano (edytowane)

Kalendarz się tak zachowuje, idę pisać ticket.

p.s. A mogę tak po prostu przełączyć aplikację/hook'a w bazie (0/1)?

Edytowane przez maxx
Opublikowano

No przełączyć w sensie wyłączyć albo włączyć. A w celu, że nie mogę przez ACP to chociaż może tak się da.

Opublikowano

No i padaczka. Chłopaki z IPS-u po kilku godzinach walki poddali się (prawie) wczoraj. Najpierw stwierdzili, że muszą przeinstalować kalendarz. Ok, ale chyba w międzyczasie ktoś wpadł na pomysł, że to jednak nic nie da, bo stwierdzili, że mam master skina skopanego i czy mogą go przywrócić do fabryki. No ok, zgodziłem się - a jakie mam wyjście. Dołożyli nowy skin, nazwali go fabrycznie, ustawili jako mastera i biorą sie za kalendarz.

Pstryk, włączyli i się zaczęło. Wszystko stanęło, load w górę aż do zabicia serwera. kiedy load doszedł do 300 piszą, czy ich IP nie jest zablokowane, bo nie mogą otworzyć strony. A może coś z serwerem nie halo? No to im piszę że w pierwszym poście ticketa zgłaszałem właśnie taki problem: że próba włączenia czy wyłączenia kalendarza koczy się jak wyżej, więc co mogę teraz dla nich zrobić? Zrestartowałem serwer, zaskoczył, kalendarz chodzi. W międzyczasie odpisali mi, że to niemożliwe, żeby to była wina skryptu, i że to musi być serwer.

Kużwa, to dwie całkiem porządne maszyny, jedna do http, druga do mysql-a, trzymam na tym trzy fora, w tym dwa na ipb i jakoś na tym drugim forum nic się nie dzieje. I tak im napisałem, na co dostałem odpowiedź, że trzeba by może popatrzeć co zabija serwer, i że mam ponad 5000 ludzi online, w tym 4500 gości którzy mają dostęp do kalendarza, ale przecież to niemożliwe, żeby wszyscy na raz chcieli akurat kalendarz czytać zaraz po jego włączeniu. Więc może by jakieś slow-logi wygenerować? No to odpaliłem logowanie i teraz się zastanawiam, czy przełączyć stan kalendarza, żeby wygenerować jakieś logi.

Dziś walki dzień kolejny.

Opublikowano

 

I tak im napisałem, na co dostałem odpowiedź, że trzeba by może popatrzeć co zabija serwer, i że mam ponad 5000 ludzi online, w tym 4500 gości którzy mają dostęp do kalendarza, ale przecież to niemożliwe, żeby wszyscy na raz chcieli akurat kalendarz czytać zaraz po jego włączeniu.

 

Był kiedyś taki problem z kalendarzem. Nie wiem czy go w końcu rozwiązali, ale ja od tamtej pory nie aktualizuję u siebie tej aplikacji. Użytkownicy raczej do kalendarza nie zaglądają masowo, ale boty indeksujące już tak. O ile dobrze pamiętam, problem polegał na tym, że boty indeksowały każdy dzień do kilka wieków wstecz, co katowało serwer i powodowało gigantyczny rozrost tabeli sql kalendarza. Nie wiem czy u Ciebie akurat to jest problemem, ale warto to sprawdzić. Na małym forum może to nie powodować problemów, ale na dużym prężnie działającym i obciążonym forum owszem. Na Twoim miejscu zainstalowałbym jakąś starą wersję tej aplikacji i przetestował. Ja mam kalendarz w wersji 3.2.2 i wszystko działa ok :) No i zrobiłbym przy okazji aktualizację skryptu do najnowszej wersji 3.4.5 :) 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.