Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Brak polskich znaków po zmianie Hostingu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Dawno mnie tu nie było, ale musiałem w między czasie zmienić hosting na inny.

Zmiana przebiegła ok, jednak jest problem jeden, z którym sobie poradzić już nie mogę.

 

IP.Board 3.4.2  aktualizować będę po naprawie kodowania.

Kopia bazy danych była chyba w UTF 8 - nie mam kontakt z adminem poprzedniego serwera... 

Wgrana baza działa ale nie mam polskich znaków ( nowe posty, tematy mają) w acp mam ustawione kodowanie iso-8859-2 zmiana na UTF 8 nic nie daję.

Jakiś pomysł?

 

 

Opisy działów i posty i w profilach nie wyświetlają polskich znaków.

Jednak ilość tematów jak i dolne statystyki forum mają wszystkie znaki poprawnie wyświetlane.

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Skoro baza sql się nie zmieniła, na forum nic się nie zmieniło, kodowanie się nie zmieniło, a zmienił się jedynie hosting, to chyba sprawa oczywista że należy zacząć od kontaktu z hostingiem i poproszenie admina od ustawienia poprawnego kodowania :) Warto też zajrzeć do IP.Wiki, jeśli rozmowy z adminem niczego nie dadzą: http://forum.invisionize.pl/tutorials/article/15-naprawa-wy%C5%9Bwietlania-polskich-znak%C3%B3w/ .

Edytowane przez Jurij
  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Zastosowałem się do ostatniej porady z linku wyżej. Pomogło Latin 1

Znaki w postach i opisach działów się pojawiły jednak nie we wszystkich.

Niestety nadal nie mam na całym forum, na którym przed chwilą miałem, zanim spróbowałem wrzucić raz jeszcze spolszczenie.

Edytowane przez Kacperex
Opublikowano (edytowane)

Pobaw się na localhoscie, ustaw kodowanie bazy takie jak masz obecnie na hostingu i baw różnymi notatnikami które mają możliwość konwertowania np. Notepad++, w końcu dojdziesz do celu, jakie znaki się wyświetlają jakie nie, pozapisuj sobie w razie czego potem podmień. Sposobów jest dużo, sam miałem "niemożliwy problem", szukałem łatwego sposobu na forum chyba 3 dni, a rozwiązałem go szybciej "chińskimi metodami" po swojemu. (zaufałem wyobraźni)

Edytowane przez PawelS
Opublikowano (edytowane)

Czy ewentualny upgrade do najnowszej wersji, ma jakikolwiek sens? Czy na razie próbować pomysłem Pawła ( duża jest to baza :/) i wówczas aktualizować?

 

Hosting napisał mi coś takiego:

 

Proszę sprawdzić, jak kodowana jest baza - ta ekstportowana. Ja nie potrzebuję jej widzieć, chciałem zajrzeć, czy ten zrzut był poprawnie wyeksportowany. Jak ma Pan ???? zamiast polskich znaków, to był zły eksport. Najczęściej problem jest przy bazach eksportowanych nie mysqldump'em.

 

Dziwnie, że joomla na głównej działa bez problemu, a to ta sama baza danych.

Edytowane przez Kacperex

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.