Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Pomagam znajomemu przy forum i po wczorajszej aktualizacji, pojawiły się problemy. 

 

1) Kiedy ktoś odpowiada w temacie, post nie pokazuje się od razu i trzeba odświeżyć stronę by się pojawił,

2) Awatary i nicki w ostatnio dodanych tematach pokazują się w ten sposób

OniBC8I.png

3) Jak widać, brakuje nam także polskich znaków. Dodaje wycinek z bazy danych ipb_posts

jETbcOs.png

 

W ustawieniach zmieniałem język na PL, przebudowałem domyślny styl, wyczyściłem cache, ale problem nadal istnieje. Podejrzewam że zepsute nicki i awatary w ostatnich postach mogą być spowodowane polskimi znakami (a raczej ich brakiem), dlatego wrzuciłem na ftp utf8converter, lecz on też nie działa. Ciągle pokazuje 0% lub jeśli wchodzę w opcję Tools, wyskakuje mi błąd.

 

Jeśli ktoś miał takie same problemy co ja i udało mu się je rozwiązać to bardzo prosiłbym o jakieś porady, lub odsyłacze do źródeł które pomogłyby mi to wszystko ogarnąć. Każda pomoc mile widziana! :)

Dziękuje.

Edytowane przez Snikers
Opublikowano (edytowane)

Styl aktualny?

 

Masz dostęp SSH?

 

xSkyer, mam tylko dostęp do ACP, FTP i konta na portalu IPS. Na chwilę obecną nie mam jak się spytać znajomego czy hosting który ma oferuje SSH, jak tylko będę wiedział dam odpowiedź.

 

Macsch15, styl był ciągle przerabiany. Dzisiaj będę nad nim nadal siedział bo widziałem kilka kosmetycznych zmian które trzeba wprowadzić po aktualizacji. Jeśli jednak pytasz się o status stylu pod kątem braku awatarów to mogę ci odpowiedzieć że przeglądałem plik recent_posts i nie znalazłem tam luźnych końcówek typu <

 

Dzięki za odpowiedź :)

 

Dodam że tak wygląda screen z phpmyadmin, zamiast znaków zapytania itp, mam takie litery.

8Wserxc.png

Edytowane przez Snikers
Opublikowano

Macsch15, styl był ciągle przerabiany. Dzisiaj będę nad nim nadal siedział bo widziałem kilka kosmetycznych zmian które trzeba wprowadzić po aktualizacji. Jeśli jednak pytasz się o status stylu pod kątem braku awatarów to mogę ci odpowiedzieć że przeglądałem plik recent_posts i nie znalazłem tam luźnych końcówek typu <

Zobacz to: http://forum.invisionize.pl/tutorials/article/55-naprawa-nowej-zawarto%C5%9Bci-z-hookiem-tb-group-format-34x/

Opisuje ten sam problem.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dodam że tak wygląda screen z phpmyadmin, zamiast znaków zapytania itp, mam takie litery.

8Wserxc.png

Nie patrz czy w PMA są krzaki, tam mogą być. Ważne aby na forum się wyświetlały poprawne znaki. Tabele masz w UTF-8?

Opublikowano

 

Dodam że tak wygląda screen z phpmyadmin, zamiast znaków zapytania itp, mam takie litery.

8Wserxc.png

Nie patrz czy w PMA są krzaki, tam mogą być. Ważne aby na forum się wyświetlały poprawne znaki. Tabele masz w UTF-8?

 

 

PMA pokazuje mi że mam dwa rodzaje utf8_unicode_ci i latin2_general_ci

xPhT3sS.png

 

Mógłbym je po prostu wszystkie zaznaczyć i zamienić na ten sam? Czy to wiąże się z ryzykiem że spierdzielę coś bardziej.

Opublikowano

 

Macsch15, styl był ciągle przerabiany. Dzisiaj będę nad nim nadal siedział bo widziałem kilka kosmetycznych zmian które trzeba wprowadzić po aktualizacji. Jeśli jednak pytasz się o status stylu pod kątem braku awatarów to mogę ci odpowiedzieć że przeglądałem plik recent_posts i nie znalazłem tam luźnych końcówek typu <

Zobacz to: http://forum.invisionize.pl/tutorials/article/55-naprawa-nowej-zawarto%C5%9Bci-z-hookiem-tb-group-format-34x/

Opisuje ten sam problem.

 

 

Nie mogłem edytować posta u góry a chciałem cię powiadomić że twoja odpowiedź pomogła na ten problem :) Dzięki, jedno z głowy.

Opublikowano

 

Macsch15, styl był ciągle przerabiany. Dzisiaj będę nad nim nadal siedział bo widziałem kilka kosmetycznych zmian które trzeba wprowadzić po aktualizacji. Jeśli jednak pytasz się o status stylu pod kątem braku awatarów to mogę ci odpowiedzieć że przeglądałem plik recent_posts i nie znalazłem tam luźnych końcówek typu <

Zobacz to: http://forum.invisionize.pl/tutorials/article/55-naprawa-nowej-zawarto%C5%9Bci-z-hookiem-tb-group-format-34x/

Opisuje ten sam problem.

 

To jest tymczasowe rozwiązanie. http://forum.invisionize.pl/topic/40587-naprawa-nowej-zawarto%C5%9Bci-z-hookiem-tb-group-format-34x/

  • Lubię to 1
Opublikowano

 

dlatego wrzuciłem na ftp utf8converter, lecz on też nie działa. Ciągle pokazuje 0% lub jeśli wchodzę w opcję Tools, wyskakuje mi błąd.

Jaki błąd?

 

Error: Table 'multiheaipb.ipb_core_tags_cache' doesn't exist File: /system/Db/Db.php Line: 186
  • Manager
Opublikowano

Aktualizacja jest na tyle mała, że nie powinno być takich problemów.

 

Wg komunikatu wyżej brak tabel, a Ty piszesz, że jest. Także to bym w pierwszej kolejności skonsultował z administratorem zarządzającym serwerem na którym stoi forum.

  • Lubię to 1

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Aktualizacja jest na tyle mała, że nie powinno być takich problemów.

 

Wg komunikatu wyżej brak tabel, a Ty piszesz, że jest. Także to bym w pierwszej kolejności skonsultował z administratorem zarządzającym serwerem na którym stoi forum.

 

Zaktualizowałem forum na życzenie administratora owego forum i nie jest on w stanie powiedzieć mi nic więcej na temat tej tabeli niż ja wiem. Obecnie zastanawiam się na konwersją całej bazy danych przy pomocy jakiegoś skryptu PHP, ale muszę znaleźć jakiś dobry ponieważ baza danych ma ponad ~1.1GB. Chodzi mi konkretnie o konwersję z latin2 na utg8 lub vice versa. Nie wiem który z tych dwóch charset poprawnie wyświetla mi znaki. A PMA jest podzielony na te dwa rodzaje, co TEŻ mi się wydaję że tak nie powinno być.

 

A więc, jeśli masz jakieś pomysły lub propozycję wal śmiało. 

Opublikowano

Nie mam możliwości edycji poprzedniego posta, dlatego piszę nowego.

 

Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco. Jesteśmy w posiadaniu backupa zrobionego przed aktualizacją oraz dwóch pobranych z OVH - robionego w dniu aktualizacji oraz tygodniowego. Przy próbach wrzucania każdego z nich wyrzucają błędy. Zarówno na bigdumpie, skrypcie podesłanym od OVH (http://wklej.org/id/1757953/) oraz SSH (Putty). Najsprawniej przebiega import backupa robionego z panelu ACP, zatrzymuje się na około 850mb (z około 1.1gb) z błędami:

 

-bigdump: http://scr.hu/2zv8/cynkj
-upgradeFinish: http://scr.hu/2zv8/r3zpz(folder tomek=folder admin)

 

 

Ciekawą rzeczą jest to, że backupy pobierane z managera hostingu OVH są znacznie "lżejsze" - ważą ok. 650mb.
 

Opublikowano

Tak jak wspomniałem, bigdump wyrzuca błąd, który wstawiłem w poście wyżej przy próbie importu bazy z panelu ACP. Przy backupach z OVH nie wyskakuje nawet flash z postępem, chwilę "mieli" i wyrzuca biała strona.

Opublikowano

Wrzucam jeszcze wiadomość, którą dostaliśmy od hostingu. Dotyczy ona właśnie tej bazy +1gb importowanej z panelu ACP.

 

Zrobiliśmy symulację na naszej bazie danych i importowaliśmy bazęprzed_aktualizacją.sql. Wyrzuca ona błąd:ERROR 1064 (42000) at line 2477868: You have an error in your SQL syntax;check the manual that corresponds to your MySQL server version for theright syntax to use near 'show int(11) NOT NULL DEFAULT '1',  order2 int(11) NOT NULL DEFAULT '0',  cust' at line 6Należałoby naprawić ten błąd i wtedy jak najbardziej pomożemyzaimportować taką bazę danych.

 

Zaznaczam, że jestem żółtodziobem jeśli chodzi o mysql, proszę o wyrozumiałość i liczę na wskazówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.