Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Nowa jakość w IPS


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dostałem taką wiadomość od IPS

2016-01-07 18:17 GMT+01:00 Lindy Throgmartin <[email protected]>:
Hello,


I’m contacting you to see if you would like to join a new program I’ve created designed to improve the stability of our releases. The goal is to get a small group of people with differing environments with differing experience to work directly with us to test pre-releases.

This would require that you upgrade your live, production site to beta software and you would do so in tandem with our site. We recognize that’s a scary proposition, so we have created a dedicated chat room with our development and support teams so you may perform your upgrade with direct, live access to our staff should anything go awry. Further, your support tickets will be given priority status should issues arise. In short: you get fully supported betas.

If this is something that interests you, please let me know. We are preparing 4.1.7 as we speak and we would love to begin this new process with you. 


Thanks,
Lindy Throgmartin
IPS, Inc.

Idzie nowe, chętni może zgarną priority support dla bety :) co prawda nie rzuciłem się jak szczerbaty na suchary i zadałem kilka pytań na które dostałem jedną enigmatyczna odpowiedź :

Never mind. Thank you anyway. 

your welcome :D

Edytowane przez Gość
Wyrażamy się.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głównie interesował mnie czas reakcji na incydent, porównanie do płatnego support planu, i czy wsparcie dla bety ogranicza się do godzin pracy samego ips czy możliwe jest poza business hours. tak naprawdę szukają entuzjastów którzy bez zbędnych pytań wgrają sobie co im serwer aktualizacji przyniesie. przeglądając bugtracker włos na głowie się jeży - jedno naprawią 3 inne rzeczy psują. pewnie dlatego brak odpowiedzi na pytania uzasadniono :

I wasn’t really looking to get into an elaborate interview. I understand your concerns and they are valid - I’m just trying to keep the process moving along
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupie te pytania, bo wynika z nich, że nawet nie przeczytałeś tego co Ci Lindy napisała. Przecież napisali Ci, że miałbyś dostęp do specjalnego czatu dla developerów i każde bubu łatane byłoby natychmiast i miałbyś priorytetowe wsparcie. Ale teraz cóż, zniechęciłeś ich do siebie i przepadło. Jak dla mnie to fajna propozycja dla wszystkich, którzy już się w czwórkę wpakowali. I tak muszą łatać tę betę na własną rękę, a tak - mają najświeższe łatki i dostęp na żywo (na czacie) do developerów IPS. Fajne zagranie ze strony IPS, trza było korzystać :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg Ciebie głupie, wg mnie nie. To że po ostatnim wydaniu przybyło ponad 90 ticketów w bugtrackerze skłania mnie do tego aby być w tej grupie która aktualizację otrzyma jako ostatnia. Naprawiają jedno, psują drugie. Nie wiem jak prowadzisz swoje forum, ale ja do swoich czytelników mam szacunek i nie mam zamiaru robić poligonu doświadczalnego na moim contencie. Poza tym dziękuję za wsparcie IPS, w pierwszej linii musisz udowodnić, że nie jesteś wielbłądem, poprzepychać się wiadomościami 2 dni aby trafić do Thier II Support w którym dopiero siedzą kumaci ludzie i Twój problem rozwiążą. Więc dla mnie to żaden cukierek z którego "trzeba było korzystać" :/
 

tego co Ci Lindy napisała.

Lindy Throgmartin to facet :) CEO IPS :) 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Jurij to wie, ale z niego jest taki zgrywus. ;)

 

Odnośnie propozycji - zaproponowali (fajnie), mogłeś normalnie odmówić, skoro z góry zakładasz, że szacunek etc., a nie przepychać się i tracisz swój i ich czas.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując - napisał do Ciebie sam CEO IPS, zaproponował Ci przynależność do elitarnej grupy, dostęp do najnowszych aktualizacji IPS (niedostępnych dla szaraków), bezpośredni czat z developerami na żywo z natychmiastową pomocą w razie znalezienia jakiegoś błędu) a Ty jeszcze się zbulwersowałeś, że w bugtrakerze jest dużo zgłoszeń i standardowe tickety rozpatrywane są w dwa dni, dlatego zasypałeś go swoimi filozofiami co o tym myślisz? Hmmm :icon_surprised:

 

 

Nie wiem jak prowadzisz swoje forum, ale ja do swoich czytelników mam szacunek i nie mam zamiaru robić poligonu doświadczalnego na moim contencie.

 

Ja wyznaję zasadę - dobrze jest - nie trza psuć, dlatego działam na wersji 3.4.8. Ty zaś już zrobiłeś ze swojego forum poligon doświadczalny, bo widzę że masz w profilu wersję 4.1.X - a jak wszyscy dobrze wiemy, to jest nie oszukujmy się beta. I właśnie odrzuciłeś natychmiastową pomoc developerów + dostęp do najświeższych aktualizacji, skazując się na czekanie na oficjalne łatki i samodzielne łatanie forum. W tym przypadku byłbym ostrożny z obrażaniem wielbłądów ;)

 

 

poprzepychać się wiadomościami 2 dni aby trafić do Thier II Support w którym dopiero siedzą kumaci ludzie i Twój problem rozwiążą

 

Czasami z takich dialogów można się wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć. A jak się dobrze rozmowa potoczy to i sam sobie swój problem rozwiążesz =)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując - napisał do Ciebie sam CEO IPS, zaproponował Ci przynależność do elitarnej grupy, dostęp do najnowszych aktualizacji IPS (niedostępnych dla szaraków), bezpośredni czat z developerami na żywo z natychmiastową pomocą w razie znalezienia jakiegoś błędu)

Rzeczywiście trzeba być fanboyem aby tak to odebrać :) cóż, nie czuję się wyróżniony bo napisał do mnie ceo.

Panowie, kurczę, pan Kiler mnie poznał. To dla mnie zaszczyt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fanboyem, tylko przedstawiam Ci swój punkt widzenia w tej sprawie. A jeśli nadal go nie rozumiesz, to jak i Ty posłużę się filmową alegorią. Bo wygląda to prawie identycznie:

 

 

Z tą różnicą, że Ty jeszcze byś im pewnie walnął wykład, że przebywanie na słońcu jest niebezpieczne bo grozi rakiem skóry, a poparzenia słoneczne się długo goją i brzydko wyglądają. Ech, jacyś szczęściarze będą mieli dostęp do najnowszych nieoficjalnych aktualizacji i wsparcie developerów non stop na żywo... Ale nie przejmuj się, Tobie też kiedyś się poszczęści, wystarczy mieć tylko oczy szeroko otwarte :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.