Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

[Zlecę] Konfiguracja forum


restr0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) 

 

Ponad pół roku temu zacząłem tworzenie serwera minecraft. Chciałem wystartować z tzw. "grubej rury" i chciałem, żeby wszystko było na tip top, więc postanowiłem zrobić także forum internetowe. Okazało się że tworzeniem i konfigurowaniem zajmował się mój znajomy, więc się do niego odezwałem i podjęliśmy współpracę. Coś tam porobił, w skrócie forum stoi. Z biegiem czasu odechciało mi się cokolwiek robić, znajomy mnie zlał, przestał po prostu odpisywać na wiadomości jak coś chciałem żeby zmienił na forum itp. Od ponad pół roku forum jest jakie było. Jestem totalnie zielony w tym temacie, próbowałem zgłębić wiedzę na ten temat, ale wolę się skupić na samym serwerze minecrafta.

 

Powyższą historyjką chciałem opowiedzieć trochę o forum, bo pół roku bezczynności robi swoje. Wszedłem w ACP i wyskoczyły jakieś aktualizacje, które przekierowują do ruskiej strony ;-;  

Robiłem wszystko co powiedział mi znajomy. Kupiłem jakieś 2 pakiety na stronie hostującej vpsy i nie wiem totalnie jak je obsługiwać. Wiem, że tam jest ustawione jakieś ubuntu i tyle. Nie wiem jak się tam zalogować, bo podobno ten znajomy zrobił tam swoje konto z hasłem czy coś, lecz jako właściciel z pełnym dostępem na pewno da się to jakoś odzyskać. 

 

Główne problemy z którymi Sobie nie radzę: 

1) Podpiąłem domenę pod adres ipv4, ale jak wpisuję w przeglądarkę nazwę domeny to faktycznie przekierowuje na forum, ale na tym pasku jest właśnie adres ipv4 ( cyferkowy )

2) Aktywowanie / dodanie certyfikatu SSL. Certyfikat kupiłem też dawno temu, ale nie mam pojęcia jak go własnie aktywować.

3) Usunięcie "index/php" wiem, że muszę zainstalować jakąś wtyczkę czy coś, ale ponownie podkreślam, że nie wiem jak :(