Jump to content

Hosting dHosting.pl - 10% rabat!

SeeQ10

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

SeeQ10 last won the day on February 22

SeeQ10 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutralna

Informacje o forum

  • Wersja
    IPS 4.4.x
  • Forum
    sloneczny-dust.pl

Recent Profile Visitors

55 profile views
  1. Trudna sprawa, średnio wiem czym to może być spowodowane 😕
  2. ACP -> System -> Publikowanie Zawartości i tam jako pierwsze są załączniki, zaznaczasz opcję "Żadne". Widzę, że dalej to samo i trzeba by wyłączyć te "wstaw inne media", jak to znajdę to dam Ci znać.
  3. @shave88, też nie mogę nic takiego znaleźć 😕, proponowałbym tymczasowo wyłączyć możliwość dodawania załączników, powinno to umożliwić dodawanie tematów i postów. Musisz poczekać na @DawPi, on powinien wiedzieć więcej.
  4. Dobra, uzyskałem bardzo ważną informację, problemem jest okno, w którym wstawia się załączniki, jeżeli wstawi się tam cokolwiek, wtedy post/temat normalnie przechodzi. @DawPi, może wiesz czym to może być spowodowane? https://forum.warofglory.pl/topic/19991-test/ @shave88, poszukaj w ACP wszystkiego, co jest związane z załącznikami, może w którejś aktualizacji wprowadzili, że można wybrać czy jest on wymagany czy nie.
  5. Polecam już teraz napisać do supportu IPS'a, nie wiemy jak szybko tutaj znajdziemy rozwiązanie owego problemu, a istnieje duża szansa, że oni już jutro Ci odpiszą. W zgłoszeniu podaj wszystkie szczegóły apropos tego, co robiłeś z forum od momentu poprawnego działania do momentu awarii, podeślij im ten filmik co nam, w panelu klienta podaj im wszystkie dane (ftp, cp directory, htpasswd jeżeli z niego korzystasz, no i resztę rzeczy, które tam można wpisać), jeżeli masz zablokowane adresy IP z UK/USA, to musisz je oczywiście tymczasowo odblokować, opisz również w jaki sposób sam próbowałeś naprawić błąd. Wypisz wszystko, co wydaje Ci się istotne, zapobiegnie to pytań z ich strony, co pozwoli na natychmiastowe działanie. Z osobistych doznań wiem, że często sami naprawiają błąd, informując Cię tylko o tym, co było źle, oczywiście gdy dostaną pełny dostęp . @shave88, przy okazji zaakceptuj moje konto na Twojej stronie, chciałem się przyjrzeć problemowi bliżej.
  6. Nikt nie jest wstanie określić czasu roboty, dopóki nie zobaczy forum, tego jak to wszystko jest tam napisane, nie pozna szczegółów tego, co ma tam zrobić. Osobiście jestem wstanie zapewnić Cię, że to będzie więcej niż godzina roboty i to dużo więcej . Możesz mi na priv podesłać IP forum i szczegóły, zajrzę na nie i się nad tym zastanowię, nie obiecuję oczywiście, że się tego podejmę.
  7. Zauważyłem, że u mnie również znikła możliwość transferu licencji. Umknął mi moment, w którym to ogłaszali, ale w "Standardach Usług" na ich stronie znalazłem następujący wpis odnośnie transferu licencji: Źródło: https://invisioncommunity.com/legal/standards/
  8. Niestety, ale wydaje mi się, że na aktualną chwilę jest to niemożliwe. W ostatnich dniach zauważyłem, że zniknęła mi (i nie tylko mi) możliwość transferu licencji z panelu klienta na stronie IPS'a. Z ciekawości zajrzałem w "Standardy Usług" IPS'a i transfer licencji uległ zmianie, a dokładniej nie jest już możliwy. Źródło: https://invisioncommunity.com/legal/standards/
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.