Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Problem z blokami


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Damiann.,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam następujący problem z blokami gdy dodaję jakiś blok czy to do paska bocznego czy pod czat itd. to po odświeżeniu strony go nie widać jakby usuwa się. Działa to też w drugą stronę mogę usunąć wszystkie bloki jakie dodałem na stronę główną, ale po odświeżeniu strony się pojawiają, a gdy zmieniłem styl na domyślny pokazuje mi się taki komunikat:
 

Cytat

image.png.600fe9e5fcbe8690c330d7b950c0a483.png

Wersja IPS: Najnowsza

Edytowane przez Damiann.
Opublikowano (edytowane)

Wtyczka na kupno premium konta, ale nawet po wyłączeniu jej/usunięciu w logach jest napisane to samo

Edytowane przez Damiann.
Opublikowano
Godzinę temu, DawPi napisał:

Ale OK - wtedy inne domyślne widgety wywołują taki sam błąd? Co wtedy w logach jest napisane?

W logach jest napisane to co pokazałem w odpowiedzi nic się nie zmienia ;/
 

 

Godzinę temu, DawPi napisał:

[+] 

Po wyłączeniu tego dodatku włącz jeszcze czyszczenie cache z poziomu ACP - Support. 

To właśnie też robiłem ewentualnie co pomogło to zapisywanie bloków w innym miejscu, ale panel boczny nadal nie działa i komunikat dalej się wyświetla.  
Czy może być tak, że wtyczka uszkodziła w jakiś sposób skrypt lub naruszyła bazę danych SQL?

Opublikowano
5 minut temu, DawPi napisał:

Trzeba wszystko sprawdzić, a na uszkodzenie bazy masz właśnie zakładkę Support w ACP.

Sprawdzałem już dosłownie wszystko od bazy w Support ACP, aż po usuwanie/wyłączanie wtyczek dalej nie mam już na to pomysłu

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, DawPi napisał:

To już by trzeba do tego zajrzeć od środka. Napisz zgłoszenie do IPSu, niech naprawiają.

O tym pisałem dostali dostęp, ale stwierdzili że wszystko ok z ich strony.
No nic spróbuję jeszcze poszukać co powoduje ten błąd i napiszę co było przyczyną jeśli mi się uda to naprawić.

Edytowane przez Damiann.
  • Rozwiązanie
Opublikowano
W dniu 4.02.2021 o 16:34, DawPi napisał:

Mogę spojrzeć od środka. 

Przepraszam, że tak późno, ale jak na razie problem rozwiązałem po prostu wtyczka, którą napisałem kiedyś pod już przestarzałe IPS 4.3 trochę narobiła problemów w bazie danych, ale pomogło zaktualizowanie jej i usunięcie wszystkich tabel od tej wtyczki oraz naprawienie jej(bazy danych) przez opcje w supporcie. Dlatego nawet gdy usuwałem/wyłączałem wtyczkę wywalało mi błąd. Jeżeli coś by się powtórzyło napiszę kolejny temat.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.