Jump to content

dHosting.pl


DawPi
 Share

Recommended Posts

  • Manager

pre_1289343568__logo.png

Firma niektórym może znana, innym nie, więc postaram się co niego przybliżyć. Najpierw trochę wad i plusów.

Plusy:

  • stabilność - jeśli cokolwiek jestem sobie w stanie przypomnieć to były może 2 lub 3 awarie, które spowodowały niedostępność usług.
  • informacja - jeśli są planowane przestoje w działaniu usług to jesteśmy o tym informowani na kilka dni wcześniej.
  • support - tutaj rewelacja, rzeczowe i wyczerpujące odpowiedzi na pytania, czasem irytujące, czasem wynikające z mojej niewiedzy, ale zawsze pisane ( odpowiedzi ) z taktem i spokojem.
  • rozwój - dużo zmian, a jeszcze więcej planowane ( na razie nie mogę pisać więcej - nie wiem czy PR dH sobie tego życzy ). Na stronie można zobaczyć, że administratorzy uczestniczą w różnych konferencjach etc. Widać, że są głodni wiedzy i wymiany doświadczeń.
  • opinie - kiedyś szukałem opinii o dH w internecie. Jak pozytywne można znaleźć, to z negatywnymi miałem problem - szok! Firma hostingowa bez wad? Nie, nie możliwe, ale jak widać wszelkie problemy etc. są załatwiane z korzyścią dla obu stron, a nie wypinają się na klienta.
  • cena - tak, cena, dobrze napisałem. Dla mnie wyższa cena, to plus, bo dzięki temu wiem, że firma nie stosuje takiego oversellingu, jak inne oraz to, ze pracownikom się chce robić, bo mają godziwe wynagrodzenie. :%-):

Wady:

  • dla tworzonych kont FTP brak możliwości ograniczenia miejsca na dane konto. Nie mówię transferu, bo wtedy robi się z tego reseller, ale taki limit miejsca byłby bardzo przydatny.
  • ilość baz - będąc na niższych pakietach limit baz danych trochę mi nie pasował do oferty. Teraz mam nolimit, ale nie zmienia to faktu, że ten limit jest jakby trochę zaniżony.
  • poczta - brak limitu miejsca na skrzynkę.

P.s. jakby ktoś zakładał konto na dHosting to można wpisać 'DawPi', jako osobę polecającą - ja nic z tego nie mam oprócz namacalnej satysfakcji, że poleciłem komuś dobre usługi.


Wynik dla skryptu sprawdzającego zgodność wymagań na uruchomienie IP.Board z parametrami omawianego serwera:

pre_1289690101__2010-11-14_00-14-17.png

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to comment
Share on other sites

ilość baz - będąc na niższych pakietach limit baz danych trochę mi nie pasował do oferty.

A próbowałeś poprosić administratora o zwiększenie limitu?

Nasz kolega już siedział za piracką wersję IPB, Ty też możesz
† Będziemy bronić SB po kres naszych sił †
Nie ma bolca na izolca!!!
Tłumaczes Power

Link to comment
Share on other sites

  • Manager

ilość baz - będąc na niższych pakietach limit baz danych trochę mi nie pasował do oferty.

A próbowałeś poprosić administratora o zwiększenie limitu?

W tej kwestii dH pozostaje zwykle nieugięty - nie zmieniają ofert dla danej osoby. Wtedy odpowiedź jest jedna - proszę zwiększyć rodzaj konta na wyższy, z wyższymi limitami. Choć nie będąc klientem można zapytać o indywidualną ofertę.

Dopisałem 3 wadę. Dość istotną.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to comment
Share on other sites

  • Manager

Nie przejdzie. Kiedyś poprosiłem ich o przedstawienie oferty ze zwiększonym limitem transferu kosztem baz danych i miejsca na dysku - to zaproponowali mi opcję Biznes.

No jak nie przejdzie? Chyba, że pytałeś o przejście z danego konta na ofertę indywidualną? A ja wyraźnie napisałem:

Choć nie będąc klientem można zapytać o indywidualną ofertę.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • Manager

Cóż - pierwszy klops we współpracy - na dwa tickety nie mogę się doczekać odpowiedzi od paru miesięcy - tzn. niby sobie piszemy, ale reakcji i konkretnego działania brak. Dam znać o efektach, a na razie nie piszę szczegółów, by nie zapeszać. ^_^

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Manager

Cóż - pierwszy klops we współpracy - na dwa tickety nie mogę się doczekać odpowiedzi od paru miesięcy - tzn. niby sobie piszemy, ale reakcji i konkretnego działania brak. Dam znać o efektach, a na razie nie piszę szczegółów, by nie zapeszać. ^_^

Nadal zero odzewu.. Z premedytacją nie dzwonię - ciekawy jestem, jak się będą tłumaczyć.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to comment
Share on other sites

  • Manager

Hueheh.. ;) Kwestia po prostu aktualizacji SQL. Obiecali mi w pierwszej kolejności, że prace są planowane na kwiecień, ale jak widać coś nie pojszło. :lol:

  • Like 1

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Manager

Czuję się w obowiązku poinformować, że zwłoka w odpowiedzi wynikała z...urlopu operatora mojego zgłoszenia. ;) Trochę to dziwne, bo więcej osób pracuje w dH, ale takie otrzymałem wytłumaczenie. Trochę wierzyć się nie chce, no ale.. ;)

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.