semenedar Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Kolejne miłe zaskoczenie. Dhosting uruchomił opcję samodzielnego backupu dostępną w rozwojowym https://beta.dpanel.pl/ Bardzo to przydatne narzędzie może się okazać dla nas, zwłaszcza pod kątem eksperymentów z IPS 4.0. Co prawda na DVPS backup i tak wykonywany jest automatycznie codziennie, ale do tej pory, wszystko trzeba było załatwiać przez pomoc 24h. Teraz nie trzeba. Kazdy sam sobie może kliknąć i backup ostatni lub wcześniejszy przywrócić, lub sam sobie stworzyć pełen backup. Widzę też że ta wersja panelu jest responsywna, można sobie nawet przez smartfona zarządzać. Już dwa lata jestem w dhostingu i wszystko co mogę powiedzieć, że jest tylko lepiej i lepiej. Zero rozczarowań.
Guest tepio Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 (edited) Hej, widzę że długo już nie pojawiają się nowe opinie. Co powiecie o aktualnym stanie dHosting ? Interesuje mnie tam kilka VPS. Miałem ten hosting i był parę lat temu genialny. Teraz widzę duży postęp własny panel, dobry webserver więc jestem zachwycony. // Z strony marketingowej porażka kompletna wg. mojego zdania. Szukam nowych opinii na fb o dhosting i widzę pewną osobę która wychwala "szybkie wsparcie", wchodzę na stronę i okazuje się że ta sama osoba jest w wsparciu na livechat Zwróciłem im uwagę że to opinia pracownika i widzę że post został już usunięty (ale zły posmak pozostał). Dowód - http://imgur.com/Sbev7nG&I31RhR7&8TINsM6 - jednak nie skreślam ich po pamiętam że byli świetni a obecne rozwiązania mają ciekawe (genialny panel, a nawet aplikacje mobilną) . Jednak proszę o opinie od yhm ... klientów Edited July 1, 2016 by tepio
dhosting.pl Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Cześć, Chcielibyśmy się odnieść do tego co pisze @tepio. W ostatnich tygodniach dołączył do naszego zespołu nowy pracownik - Karolina, która obecnie jest wdrażana w obsługę naszych Klientów - Was Kierując się chęcią pomocy firmie, dodała o nas pozytywną recenzję, która została od razu usunięta gdy zauważyliśmy ją dzięki @tepio. Zawsze uważaliśmy, że pisanie takich opinii jest czymś złym i wyjaśniliśmy to z naszym pracownikiem. @tepio dziękujemy za słuszne zwrócenie uwagi. Napisz do nas na PW, w ramach podziękowania przyznamy Ci 3 miesiące VPS Eco za darmo, abyś zamiast pytać innych o opinię, mógł sam się nią podzielić z innymi 1
insp Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 No i taki @tepio doda takiego posta na kilku forach i ma od @dhosting.pl czy @dhostingpl serwer vps na dłuższy czas Sam korzystam z usług dHosting, od kilku lat. Nowy dPanel jest rewelacyjny i naprawdę bardzo ułatwia życie, a wszystkie informacje są podane w przejrzysty sposób. Wsparcie techniczne działa bardzo sprawnie i fachowo, o każdej porze dnia i nocy (nawet wczoraj, w trakcie meczu Polska - Portugalia ) Od strony technicznej brak zastrzeżeń. Do pełni szczęścia brakuje mi, żebym mógł jako stały/stary klient, jednocześnie zachować cenę usług po rabatach ale móc płacić np. co miesiąc a nie jednorazowo za 6/12 miesięcy. 2
dj3ryk Posted November 30, 2020 Posted November 30, 2020 szczerze mówiąc ja z hosting nie jestem wcale zadowolony jeśli chodzi o uptime. Serwer znów nie działa . chociaż przyznam ze jeśli ma się jakieś problemy albo zapytania to ogólnie szybko reagują i pomagają. A
Manager DawPi Posted November 30, 2020 Author Manager Posted November 30, 2020 @dhosting.pl intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board --- Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.
dhosting.pl Posted December 1, 2020 Posted December 1, 2020 12 godzin temu, dj3ryk napisał: szczerze mówiąc ja z hosting nie jestem wcale zadowolony jeśli chodzi o uptime. Serwer znów nie działa . chociaż przyznam ze jeśli ma się jakieś problemy albo zapytania to ogólnie szybko reagują i pomagają. A Hej @dj3ryk, monitorujemy nasze serwery i uptime jest bardzo wysoki, bliski 100%, na teraz trudno powiedzieć co się dokładnie u Ciebie dzieje i skąd problemy, ale odezwij się do mnie na [email protected], podaj jakieś namiary na siebie, np. nr zgłoszenia (jeśli do nas pisałeś w tej sprawie) lub adres strony, żebym mógł zbadać sprawę. Na pewno pomożemy, wyjaśnimy i o co chodzi. Nie ma firmy hostingowej, w której nie zdarzają się jakieś przerwy w działaniu usług, taka jest po prostu rzeczywistość, ale to co można robić, to absolutnie minimalizować takie sytuacje. Jestem pewien, że coś zaradzimy, żeby problem się nie powtarzał. Odezwij się, jesteśmy do dyspozycji. 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now