Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

gdy zakładałem forum przez długi czas miałem ustawione brak potwierdzenia rejestracji poprzez adres email. Dzięki temu namnożyło mi się użytkowników, którzy podali błędny email, co okrutnie mnie irytuje, bo podczas rozsyłania newslettera przychodzi mi ze 30 zwrotek o błędnym adresie. Czy przychodzi Wam do głowy jakiś pomysł na wyczyszczenie tych błędnych adresów? Np. usunięcie konta użytkownika lub coś w tym stylu?

pozdrawiam

baner_dolny.png
Opublikowano

O, to jest bardzo dobry temat....

Ja na poczatku też miałem ustawioną rejestracje bez potwierdzenia przez email, póżniej jakiś czas potwierdzało sie ręcznie użytkowników, którzy nie potwierdzili emailem i obecnie na 25 tysięcy userów jest dosyć sporo błędnych emaili. Chętnie bym sie dowiedział jak temu zaradzić bo naprawde jest to stresujące jak przychodzą zwroty z informacją, ze taki email nie istnieje....

W Twoim przypadku Primo jest to łatwe bo w emailu zwrotnym masz informacje, który nie jest poprawny, 30 sztuk możesz ręcznie wykosić, ja mam tego sporo wiecej...

Opublikowano
W Twoim przypadku Primo jest to łatwe bo w emailu zwrotnym masz informacje, który nie jest poprawny, 30 sztuk możesz ręcznie wykosić, ja mam tego sporo wiecej...

Liczę jednak na to, że zaradzicie jakoś na moje lenistwo :)

baner_dolny.png
  • Manager
Opublikowano

Tobie bym napisał, bo 30 maili to nie tak dużo, ale myślę, że na większe fora to się przyda.

Ah no i najważniejsze - jedynym dopuszczalnym kryterium poszukiwań takich e-maili będzie ich zła składnia. Nie będzie możliwości usunięcia np. [email protected] - bo składnia jest poprawna.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Ja to widzę tak: po wysłaniu mailingu tworzony jest log zawierający info o niedostarczonych emailach, na podstawie tych informacji można by było utworzyć tabele w której były by umieszczane nieistniejące adresy.

Później trzeba by zrobić moda, który by uwzględniał przy wysyłce te dane.

46279b204b.png

Rozwiążemy dla Ciebie każde zadanie z matematyki: http://matma4u.pl

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy to też jest takie dobre, nie raz spotkałem sie z problemem gdzie nie dochodzi email (głównie to wp.pl, onet.pl, interia.pl) na prawidłowy adres zwracając rózne błedy np:

-Mail Delivery Subsystem Delivery Status Notification (Delay)

-Mail Delivery Subsystem Delivery Status Notification (Failure)

-Status: 5.2.2 (Skrzynka pocztowa przepelniona / Destination mailbox full)

itd

Po takich logach błedów jak system stworzy liste i zakwalifikuje je jako błedne emaile to....bedzie klops :)

Mozliwe, ze sie myle... Tylko, ze jak odróznic niepoprawny email w logu od np przepelnionej skrzynki?

Edytowane przez PowerDream
  • Manager
Opublikowano

Właśnie przypomniałem sobie o modyfikacji która w sam raz Wam pasuje: (FSY23) Bounced Email Fixer v1.2

With this mod, you can stop emails being delivered from your board to members that no longer have valid email addresses. It can remove topic subscription emails from their account, forum subscription emails, and turn off the options to receive emails from Administrators (bulk emails), emails from members, emails when they get a new PM, and emails from new comments and friends being added to their personal profile portal. This mod will come in handy if you start seeing the 'undeliverable email' messages in your email inbox due to inactive email addresses of your members. Note that this mod will not actively stop any email already being sent, it will just set the options for the selected user to no longer receive future emails. Also please note if you choose to not honor the 'Allow admin to email me' setting when composing bulk emails, these members with inactive emails will still get the emails sent to them, so please honor that choice by your members.

:)

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ta modyfikacja niestety nic im nie da. Ciągle będą musieli ustawiać to ręcznie na każdym użytkowniku.

Jedynie rozwiązanie to wyłapywanie emailu zwrotnych z błędami ale taka modyfikacja prawdopodobnie była by bardzo skomplikowana bo musiała by logować się na pocztę, czytać wszystkie odpowiedzi, sprawdzać treść w poszukiwaniu konkretnych errorów, a następnie kasować użytkownika lub oznaczać go jako "nieprzydatnego".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.