Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

3.3.1 Jak spolszczyć rejestrację?


x1qbus1x

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Posiadam system ipb 3.3.1. Wgrywałem odpowiednie spolszczenie z tego forum jak i z ips beyond.

Niestety ani jedno ani drugie nie uwzględnia rejestracji oraz częściowo działu 'nowa zawartość'.

 

Jak to zmienić? Czy istnieje gotowy xml na to, czy tez muszę to jakoś wykonać ręcznie? Jestem zielony w temacie ipb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucilem plik główny xml oraz te dodatkowe. Problem wciąż występuje.

 

candida.pusku.com - sprawdźcie.

 

Niewielka część jest spolszczona, jednak podstawowe pola i inne elementy podczas rejestracji wyświetlają się w języku angielskim.

Stronę robię z myślą w dużej mierze o osobach starszych, które mogą mieć z tym problemy - spolszczenie jest więc musem.

 

Co w takim przypadku może być przyczyną zaistniałej sytuacji?

Edytowane przez x1qbus1x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam spolszczenie ips Beyond 3.3.1 (wczesniej z forum invisione).

 

Wgralem plik z katalogu 'all-in-one' a nastepnie zimportowalem core_language_pack.xml oraz pliki forums i members.

 

Nie jestem pewien czy to odpowiedź na Twoje pytanie, jeśli nie - proszę sprecyzuj je.

Podkreślam, że jestem raczkujący jeśli chodzi o ipb.

Edytowane przez x1qbus1x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwyraźniej nie czytałeś uważnie.

 

Wgrałem wasze (od tego zacząłem) ale problem występował. Dlatego też dograłem spolszczenie ips beyond, które praktycznie nic nie zmieniło.

 

Mogę wrócić do waszego - mi to nie robi różnicy, chcę aby po prostu działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach