Obcy Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Po wykonaniu upgrade do v 4.1.17.1 wywalilo mi forum. Wygląda jakby wycięło z kodu wszystkie css. Dodatkowo forum nie wyszło z trybu Maintenance. Mój ACP wygląda jak na zalaczonym obrazku. Chcialem poczyscic cache i skiny ale nie potrafie sie teraz tam odnaleźć. Będę wdzięczny za podesłanie bezpośrednich url do opcji czyszczących. Mam nadzieje, że to coś da. EDIT: zero poprawy po wykonaniu tego acp>>system>>support>>option: Something isn't working correctly. Run that and it wil clearing the bad data. Edytowane 8 Grudnia 2016 przez Obcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jak robiłeś tę aktualizację? Opcją aktualizuj czy nadpisywałeś pliki na serwerze? Na żywym forum czy na localhoście? Były jakieś błędy przy aktualizacji? W tej sytuacji ja bym niczego nie naprawiał tylko przywrócił backup sprzed aktualizacji i zrobił to od nowa sprawdzając każdy krok z instrukcjami IPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obcy Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Aktualizacja przez opcje aktualizuj, na żywym organizmie bez bledow....... i zgadnij co...... nie zrobiłem backupu (chyba ze wykonuje się on sam przed upgrade) Edytowane 8 Grudnia 2016 przez Obcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manager DawPi Opublikowano 8 Grudnia 2016 Manager Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Wrzuć i odpal ten plugin: https://invisionpower.com/files/file/8076-clear-cache/ intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board --- Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manius1988 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Masz ten sam problem co ja, sprawdź sobie że nie dali aktualizacji forum do 4.1.17.1 tylko inne aplikacje: Forum 4.1.17 Zablokowane Ta aplikacja jest nieaktualna i nie może być włączona, dopóki nie zostanie uaktualniona. Proszę odwiedzić panel klienta aby pobrać pełną paczkę IPS4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obcy Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 @DawPi Po instalacji pluginu nie ma, albo nie widze opcji do czyszczenia cache (o ile sie orientuje powinna byc u gory) @manius1988 czyli co ? Mam isc, pobrac paczke IPS4 i nadpisac pliki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manius1988 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Teraz, Obcy napisał: @DawPi Po instalacji pluginu nie ma, albo nie widze opcji do czyszczenia cache (o ile sie orientuje powinna byc u gory) @manius1988 czyli co ? Mam isc, pobrac paczke IPS4 i nadpisac pliki ? Pobrałem to, zainstalowałem i dalej mam ten błąd to chyba coś po pierdzielili, i trzeba czekać, wgrałem paczkę od nich i nic to nie dało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manius1988 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) 50 minut temu, Obcy napisał: @DawPi Po instalacji pluginu nie ma, albo nie widze opcji do czyszczenia cache (o ile sie orientuje powinna byc u gory) @manius1988 czyli co ? Mam isc, pobrac paczke IPS4 i nadpisac pliki ? Wgraj całą paczkę z panelu klienta: https://www.invisionpower.com/clientarea a następnie wejdź w www.twojastrona.pl/admin/upgrade Edytowane 8 Grudnia 2016 przez manius1988 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jak nie masz backupu to pisz ticket - sprawdzą od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manius1988 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 3 godziny temu, Jurij napisał: Jak nie masz backupu to pisz ticket - sprawdzą od środka. Już dobrze, powinno mu działać bo mi już chodzi I później musi zalogować się do panelu i włączyć aplikację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obcy Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Dokładnie, wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insp Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi