Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po wykonaniu upgrade  do v  4.1.17.1 wywalilo mi forum. Wygląda jakby wycięło z kodu wszystkie css. Dodatkowo forum nie wyszło z trybu Maintenance.  Mój ACP wygląda jak na zalaczonym obrazku. Chcialem poczyscic cache i skiny ale nie potrafie sie teraz tam odnaleźć. Będę wdzięczny za podesłanie bezpośrednich url do opcji czyszczących. Mam nadzieje, że to coś da.

EDIT:

zero poprawy po wykonaniu tego
acp>>system>>support>>option: Something isn't working correctly. Run that and it wil clearing the bad data.

 

acp.png

Edytowane przez Obcy
Opublikowano

Jak robiłeś tę aktualizację? Opcją aktualizuj czy nadpisywałeś pliki na serwerze? Na żywym forum czy na localhoście? Były jakieś błędy przy aktualizacji? W tej sytuacji ja bym niczego nie naprawiał tylko przywrócił backup sprzed aktualizacji i zrobił to od nowa sprawdzając każdy krok z instrukcjami IPS :)

Opublikowano (edytowane)

Aktualizacja przez opcje aktualizuj, na żywym organizmie bez bledow....... i zgadnij co...... nie zrobiłem backupu :( (chyba ze wykonuje się on sam przed upgrade)

Edytowane przez Obcy
Opublikowano

Masz ten sam problem co ja, sprawdź sobie że nie dali aktualizacji forum do 4.1.17.1 tylko inne aplikacje:

Forum 4.1.17 Zablokowane

Ta aplikacja jest nieaktualna i nie może być włączona, dopóki nie zostanie uaktualniona. Proszę odwiedzić panel klienta aby pobrać pełną paczkę IPS4.
Opublikowano
Teraz, Obcy napisał:

 

@DawPi Po instalacji pluginu nie ma, albo nie widze opcji do czyszczenia cache (o ile sie orientuje powinna byc u gory)

@manius1988 czyli co ? Mam isc, pobrac paczke IPS4 i nadpisac pliki ?

Pobrałem to, zainstalowałem i dalej mam ten błąd to chyba coś po pierdzielili, i trzeba czekać, wgrałem paczkę od nich i nic to nie dało...

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Obcy napisał:

 

@DawPi Po instalacji pluginu nie ma, albo nie widze opcji do czyszczenia cache (o ile sie orientuje powinna byc u gory)

@manius1988 czyli co ? Mam isc, pobrac paczke IPS4 i nadpisac pliki ?

Wgraj całą paczkę z panelu klienta: https://www.invisionpower.com/clientarea

a następnie wejdź w www.twojastrona.pl/admin/upgrade

Edytowane przez manius1988
  • Lubię to 2
Opublikowano
3 godziny temu, Jurij napisał:

Jak nie masz backupu to pisz ticket - sprawdzą od środka.

Już dobrze, powinno mu działać bo mi już chodzi :) I później musi zalogować się do panelu i włączyć aplikację ;) 

Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.