Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nigdy nie miałem problemu logując się do ACP, nie ważne czy z telefonu w domu czy w pracy. Dzisiaj jednak się nie dało zalogować. Jak się okazało musiałem zmienić ustawienia sprawdzania IP. Nigdy tam nie grzebałem. Co się stało, że musiałem to wyłączyć. IPS sam coś włączył? Teraz mam wszystko wyłączone żeby móc się logować z tel., wcześniej było włączone to drugie ustawienie. Czy takie ustawienie można zostawić? 

Screenshot_2018-04-03-12-50-19.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.