Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Poziom dyskusji


DawPi

Rekomendowane odpowiedzi

Imo w ogóle tutaj system reputacji jest mocno nadużywany :P

Imo oczywiście, powinien służyć temu, że jak nowy user przyjdzie to widzi który 'z nas' często pomaga (ma wysoki rispekt),a tutaj daje się + nawet za dobry kawał ;p gdybym rzucał codziennie kilka świetnych kawałów i nie pomagał innym, to w pewnym momencie mógłbym być 'miszczem'. No ale to moje zdanie xD

Ha i co ;p nikt mi za to nie da minusa ;p

Edytowane przez unbreak

userbar1.jpg

Twiztid Tribe ®

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Imo w ogóle tutaj system reputacji jest mocno nadużywany :P

Imo oczywiście, powinien służyć temu, że jak nowy user przyjdzie to widzi który 'z nas' często pomaga (ma wysoki rispekt),a tutaj daje się + nawet za dobry kawał ;p gdybym rzucał codziennie kilka świetnych kawałów i nie pomagał innym, to w pewnym momencie mógłbym być 'miszczem'. No ale to moje zdanie xD

Dla mnie reputacja to zabawa, sam często daję plusy za po prostu ciekawy post. Raz jest to dowcip - czasem trzeba się pośmiać. Innym razem ktoś pomógł userowi - też dam plus - przecież post jest wartościowy..

No i na końcu - na te plusy należy patrzeć z przymrużeniem oka. To tylko zabawa..

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do tematu... Ostatnio irytuje mnie zachowanie kilku osób, które na siłę próbują ośmieszyć wypowiedzi użytkownika Cupidyn. Fakt, zadaje on podstawowe pytania, ale od tego tutaj jesteśmy - każdy z nas uczył się możliwości IP.Board i osobiście jeśli umiem, to chętnie mu odpowiadam, a nie próbuję ironizować na temat jego zdolności administratorskich czy faktu posiadania licencji.

Wiem, że my, jako użytkownicy, mamy związane ręce (każda próba zwrócenia uwagi przerodzi się w OT/flame). Nie wiem, co DawPi możesz zrobić w tej sprawie, ale ich zachowanie świadczy o poziomie forum, czy tytułowym poziomie dyskusji. Kolejni użytkownicy mogą się mocno zrazić widząc takie docinki.

Najbardziej jednak jestem ciekaw motywacji, którą kierują się opisywane przeze mnie osoby. Co z tego macie? Niszczycie konkurencję? Wyśmiewacie się ze szkolnego kolegi? Z całym szacunkiem prosiłbym Was jednak o nie zamienianie naszego serwisu w swoją prywatną piaskownicę. Chcecie wykazać się sarkazmem, to zapraszam do HydeParku lub na SB. Działy supportu zostawmy w obecnym stylu prostych pytań i odpowiedzi.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Hej Panowie,

Odnoszę nieprzyjemne wrażenie, że od pewnego czasu znowu mocno zaniżyliśmy poziom ize. I mówię tutaj zarówno o sobie, manago, jak i wielu innych osobach, które pomagają w działach supportu. Obecnie nie ma chyba tematu, w którym nie dyskutowalibyśmy o wersji nulled czy o głupocie osoby proszącej o pomoc. Zapomnieliśmy, że to nie oni muszą się starać, aby dołączyć do naszego "elitarnego grona". To my jesteśmy tu dla nich i bez nich to forum upadnie. Apeluję więc do Was o powstrzymanie się z negatywnymi komentarzami w stosunku do mniej doświadczonych użytkowników. Ze swojej strony obiecuję, że od dzisiaj w działach supportu będę starał się umieszczać jedynie konstruktywne odpowiedzi, nie będę się czepiał nawet o zły dział czy tytuł tematu, a całą swoją frustrację przeleję na Was :P

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zastanowiłeś się przez moment co jest powodem tego że "zaniża się" poziom ize? Pomyślałeś przez chwilę skąd masz takie odczucie, czym jest ono spowodowane?

Jest jeden główny, zasadniczy powód który obligatoryjnie z założenia poziom będzie zaniżał. Rozwinę temat, ale chętnie posłucham również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Oo, jak mogłem nie zauważyć tego odświeżenia wątku?

Też to zauważyłem i z mniejszym lub większym skutkiem również się staram, by jednak działy supportu błyszczały. Na dowód tego informuję, że kilka dni temu przejrzałem (dzięki mojemu małemu skrypcikowi) tematy bez odpowiedzi i na kilka udzieliłem odpowiedzi. ^_^

Od dziś działy supportu będą baczniej obserwowane i przykładać będę do nich zwiększoną uwagę i cierpliwość.

Howgh!

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony obiecuję, że od dzisiaj w działach supportu będę starał się umieszczać jedynie konstruktywne odpowiedzi, nie będę się czepiał nawet o zły dział czy tytuł tematu, a całą swoją frustrację przeleję na Was :P

No to masz predyspozycje by zostac prawdziwym MCP. Tylko pogratulowac serdecznie. :)

Nota bene w Polsce jest ich bardzo niewielu w stosunku do full-wypas specy od skryptow ect. Wynika to chyba z mentalnosci jako takiego Polaka.

"We are a way for the Cosmos to know itself."

Carl Sagan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.