Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

[Oferta] Chmurka.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Forum, które zostało zacytowane jest naszym "podwórkiem" i jasne jest, że od niego zaczynamy.

Ponadto promocja na vBHelp.pl wiąże się także z przenoszeniem for użytkowników w razie potrzeby. Z tego miejsca proszę więc o zrozumienie i zapewniam, że plany promocyjne Chmurka.pl nie kończą się na vBHelp.pl :)

Edytowane przez DawPi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa dyskryminacja.. <_< Na forum vbHelp można coś takiego przeczytać:

Ale w czym problem? Wiele firm oferuje zniżki dla użytkowników, z którymi są w jakiś sposób związane. Jeśli ktoś znalazł informację o 50% zniżki i zarejestrował konto, to wygrywają obie strony - użytkownik dostaje tańszy hosting, hosting zyskuje kolejny mail w bazie. A edytować wcale nie trzeba, wystarczy napisać kolejny post z informacją o zakończeniu promocji lub o braniu pod uwagę użytkowników zarejestrowanych do dnia dzisiejszego.

Chmurka.pl <http://Chmurka.pl>

Taki zapis jest naprawdę konieczny? <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Napisałem, jak ja to odebrałem. To czy to się zgadza z polityką firmy lub nie, to mnie nie obchodzi. I tak nie mam zamiaru skorzystać z oferty, ale piszę, co o tym pomyślałem z chwilą, jak przeczytałem ofertę z 20% rabatem dla izowiczów, a wcześniej widząc, że na vH jest inna stawka. Tyle, bez problemów, bez złości. Bez niczego. :)

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chmurka.pl <http://Chmurka.pl>

Taki zapis jest naprawdę konieczny? <_<

Musiał wkraść się jakiś błąd, pisałem bez "<http://Chmurka.pl>", może to wina skryptu. Korzystam z Firefox 4.0.1, Windows 7. Mogę prosić administrację o poprawienie tego błędu lub o możliwość edycji?

Edytowane przez Chmurka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

może to wina skryptu.

Tak z pewnością i dopiero Ty go odkryłeś? Źle skopiowałeś i tyle. :P

P.s. Poprawione. Od takich próśb jest funkcja raportu posta - polecam na przyszłość.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Manager

Już zmiany - nielimitowany transfer. :)

P.s. pytanie: macie znaczek tm w logo i w haśle 'serwery najwyższych lotów' - macie to opatentowane czy jak?

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DawPi, wyprzedziłeś nas z informacją. ;) Zgadza się, od dziś oferujemy nielimitowany transfer dla wszystkich klientów!

Ad. PS. "tm" nie oznacza zastrzeżenia znaku handlowego, od tego jest ®.

Edytowane przez MxK

Pozdrawiam

sigwo.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager
http://pl.wikipedia.org/wiki/Znak_towarowy - zatem, co jest tą zastrzeżoną frazą, a co w logo - tekst (chmurka) czy znak chmurki? :) Pytam, bo też myślę nad tym, a Wy macie po prostu większe doświadczenie w legalizacji używania takiego dopisku (tm).

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do ofert innych firm, nic ciekawego tu nie widzę.

- nielimitowany transfer,

- realne wsparcie 24/7,

- miesięczne płatności,

- maszyny z SDD na pokładzie,

- kopia zapasowa na zewnętrznych serwerach,

Nie wiem z jakimi firmami porównywałeś. :)

Pozdrawiam

sigwo.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do ofert innych firm, nic ciekawego tu nie widzę.

- nielimitowany transfer,

- realne wsparcie 24/7,

- miesięczne płatności,

- maszyny z SDD na pokładzie,

- kopia zapasowa na zewnętrznych serwerach,

Nie wiem z jakimi firmami porównywałeś. :)

Miesięczne płatności, cóż za nowość. To samo tyczy się nielimitowanego transferu, backupu oraz wsparcia. I wybacz, ale coś takiego jak SDD nie istnieje, najwidoczniej sami nie wiecie co macie w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie! :D

http://en.wikipedia.org/wiki/SDD

http://gadzetomania.pl/2008/08/17/intel-szykuje-dyski-sdd-o-pojemnosci-160-gb

Nie czepiajmy się literówek. Piarowcy nie muszą się znać na specyfikacji technicznej maszyn ;)

Chciałem go sprowokować do kolejnej głupiej riposty, ale w tym wypadku muszę kontynuować.

https://www.chmurka.pl/serwery

Chodzi mi o akapit "POTĘŻNE SERWERY" - jest powiedziane o hiper-mega ilości ramu oraz super za***istych dyskach SSD, ale nie ma żadnej informacji na temat posiadanego łącza. Skoro nie chwalą się super-ekstra-mega szybkim 1Gbit/s to najprawdopodobniej mają 100Mbit/s podpięte pod te POTĘŻNE SERWERY, a w takim wypadku to zdanie - "Dzięki zastosowaniu bezawaryjnych dysków SSD, przesyłanie danych jest szybsze niż kiedykolwiek wcześniej." jest kłamstwem.

No i to jest chyba jedyna firma, w której przy "realnym wsparciu 24/7" na aktywację serwera czekasz ponad 2 dni. Dla mnie krzak :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesięczne płatności, cóż za nowość

Na podstawie ankiety przeprowadzonej na 250 użytkownikach różnych hostingów wynika, że ponad 80% firm NIE oferuje miesięcznych płatności.

To samo tyczy się nielimitowanego transferu, backupu oraz wsparcia

Na podstawie tej samej ankiety:

- 60% hostingów ogranicza transfer,

- blisko 90% firm nie oferuje realnego wsparcia 24/7

Poprzez "realne" mam na myśli: o 4 rano, w niedzielę wysyłasz ticket z zapytaniem "Jak dodać nową bazę danych" - otrzymasz odpowiedź po kilku minutach.

Nie wspominam o prawdziwych problemach technicznych, które również rozwiązywane są w bardzo krótkim czasie.

Nie mam danych na temat tego ile firm wykonuje kopie zapasowe na oddzielne maszyny (a nie w RAID), ale wątpię, aby było to 100%.

Literówkę popełniłem, gdyż od wielu lat współpracuję z internautą o nicku "SDD".

Świat się nie zawalił, a SSD w naszych serwerach nadal działają wyśmienicie.

// edycja

o i to jest chyba jedyna firma, w której przy "realnym wsparciu 24/7" na aktywację serwera czekasz ponad 2 dni.

Do tej pory ponad 100 serwerów zostało aktywowanych w średnim czasie 40 sekund po zamówieniu z racji tego, że aktywowane są automatycznie.

Po to podawany jest numer zamówienia, aby w razie problemów zgłosić sprawę do supportu, co zapewne w tym przypadku nie zostało zrobione.

Edytowane przez MxK

Pozdrawiam

sigwo.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że powyższą wypowiedź już wystarczająco poturbowałem w tej, która ją poprzedza. Aczkolwiek tą swoją ankietę mógłbyś najpierw poddać ocenie wiarygodności, bo nawet jeżeli dana firma nie ma czegoś w swojej regularnej ofercie, to podstawą handlu jest umiejętność dogadania się i zazwyczaj odpowiednia wiadomość wystarczy, aby otrzymać interesujące nas warunki.

Poza tym jak się odnosi badanie ogólnorynkowe do usług oferowanych na maszynach w lokalizacji niemieckiej?

Edytowane przez prosiaczq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ale idziecie w bezsensowny flame, nikt przecież nikogo nie zmusza do korzystania z tej oferty, dla mnie wygląda ona ok. kto będzie chciał to skorzysta a kto nie to nie. A tutaj to pewnie dojdzie zaraz antyreklama konkurencji.....

Podobno każdy ma prawo do wyrażenia opinii, tym bardziej gdy są one uzasadnione. A pod tym linkiem znajdziecie kolejny przykład, który daje do zrozumienia, że osoby prowadzące tą zabawną firmę same nie wiedzą co znajduje się w ich ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez "realne" mam na myśli: o 4 rano, w niedzielę wysyłasz ticket z zapytaniem "Jak dodać nową bazę danych" - otrzymasz odpowiedź po kilku minutach.

Te "kilka minut" to tak naprawdę kilka godzin.

pre_1308061081__2011-06-14_16-16-11.png

Co więcej, nie wysyłałem go w niedzielę :)

Edytowane przez macsch15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zaznaczamy wszędzie w ofercie, wsparcie 24/7 dedykowane jest dla klientów Chmurka.pl . Wychodzimy z założenia, że zapytania techniczne od klientów mają pierwszeństwo przed zapytaniami handlowymi. Nie uważam więc, abyśmy musieli się wstydzić tego, że na zapytanie handlowe od potencjalnego klienta wysłane w środku nocy, odpowiedzieliśmy wczesnym rankiem.

Edytowane przez MxK
  • Lubię to 4

Pozdrawiam

sigwo.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Manager
  • sam(a) ustalasz parametry serwera... co do GB!

No i koniec tego dobrego. Weszła sztywna oferta.. Za dużo tych zmian.

  • Lubię to 2

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.