Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

kupiłem licencje itp. co dalej


mff

Rekomendowane odpowiedzi

  • Manager

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwera nie posiadam jeszcze, ale musi być zagraniczny, na początek jakiś hosting współdzielony potem za pół roku przesiadł bym się na dedyka,  czy ten byłby dobry na start https://www.sharkserve.rs/web_hosting.php ADVANCED ? Pliki pobrałem z panelu tylko jestem laikiem i nie wiem jak wgrać na ftp a chciałbym się tego nauczyć i zainstalować  forum 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, DejaVu24 napisał:

Szaleństwo jakieś :D

 

 

Może na medycynę powinieneś iść? Na diagnostykę np. albo psychiatrię? Bo widzę, że u wszystkich diagnozujesz choroby psychiczne, co raczej bez stosownych kwalifikacji jest średnio przydatne :spiteful: 

 

4 godziny temu, mff napisał:

Serwera nie posiadam jeszcze, ale musi być zagraniczny

 

Dlaczego musi? Taki np. dHosting spokojnie Ci wystarczy, a od Invisionize masz 10% zniżki ;)

 

Cytat

Pliki pobrałem z panelu tylko jestem laikiem i nie wiem jak wgrać na ftp a chciałbym się tego nauczyć i zainstalować  forum 

 

Dobre hostingi mają w narzędziach managery ftp, albo możesz sobie zainstalować jakiegoś swojego ulubionego np. FileZillę... Ja tam lubię Total Commandera np. :P A instrukcję instalacji masz w paczce z plikami IPS.

 

Cytat

Witam kupiłem licencję do tego galerie i pages oraz szablon. Wszystko jest już aktywne tylko co zrobić mam  dalej ?

 

A dalej jak już zainstalujesz, to będzie Cię czekała żmudna praca czyli konfigurowanie, tworzenie kategorii i forów, grup użytkowników no i najważniejsze - zawartości. Lata pracy i pozycjonowania przed Tobą :)

Odnośnik do komentarza