Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Przedłużenie licencji


Najdek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tym przedłużeniem licencji IPS. 28.04 wysłałem pieniążki do IPS a 29.04 już napisali, że otrzymali płatność.

Do tej pory nie mam przedłużonej licencji, a 25$ poszło się ...

 

Napisałem do supportu wiadomość o tym, że nie przedłużyło licencji, i otrzymałem tylko taką wiadomość niżej.

1.png.8e327f1da3968679831b38b3b49d4b4d.png

Z kolei później napisałem, że wyśle potwierdzenia i nawet z ich strony potwierdzenie że dostali pieniądze, i od tej pory zero odzewu. Na swoim koncie bankowym również mam potwierdzenie. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager
6 minut temu, Kamil Najdecki napisał:

Co mam zrobić w takiej sytuacji?

Czekać cierpliwie. Co tak gonisz? Myślisz, że nie przedłużą? :)

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, aXen napisał:

Czekaj. Ostatnio moją urwanie głowy z najnowszą wersją silnika IPS 4.5. Ostatnio na rozwiązanie mojego problemu czekałem 5 dni.

Weź pod uwagę też sytuację jaka jest aktualnie w stanach.

 

Tak tyle, napisał jak wół, że akceptuje się automatycznie po zaksięgowaniu, na moim kocie jest napisane też że zaksięgowało i otrzymałem od nich wiadomość zwrotną o 8 rano, że dostali kasę. A niestety nie stało się nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma do tego sytuacja  w stanach skoro z tego co wiem po płatności licencja przedłuża się automatycznie.

Edytowane przez adrian218

Nie bądź pijawką. Rozwiązałeś problem? Podziel się rozwiązaniem na forum.

Małe jest piękne ale.... duże bardziej cieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager
1 hour ago, Stuart Silvester said:

Both of your tickets (you only need to submit one by the way!) are currently assigned to management so they can look into the issue. They will respond as soon as they can.

 

Zamęczysz ich!

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.