Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Samoczynne wyłączanie się systemu reputacji


kodif

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem na forum. Od czasu do czasu, ni z gruchy, ni z pietruchy wyłącza mi się system reputacji użytkowników.

Nie jestem w stanie wyłapać co chodzi, bo tak się dzieje raz na miesiąc, dwa albo raz na pół roku.

 

Jakieś podpowiedzi o co może chodzić? Może ktoś już się z tym spotkał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

W ACP to ustawienie samo Ci się wyłącza? Czy po prostu na forum nie widać możliwości dodania reputacji.

Może łapiesz limit dzienny i nie widzisz po prostu. ;)

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam jak na forum mechaników samochodowych padają porady "a może benzyny ci zabrakło" ...

Nie ma innego administratora z dostępem do PA. Oczywiście że się samo nic nie robi, jakiś mechanizm to wywołuje, ale na pewno nie ja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast uwielbiam jak na forum ktoś prosi o pomoc, którą później odrzuca bo "wie lepiej" i przyszedł się tylko pochwalić swoją wiedzą... ༼ つ ◕_◕ ༽つ

3 hours ago, kodif said:

Nie, i nie będę tego robić bo i tak nic nie zrobią. Szkoda czasu.

A z takim podejściem twój problem magicznie się nie rozwiąże. Szanuj czas i chęci innych jak starają się Tobie pomóc.

 

Błąd jest dość nietypowy i powinni zająć się tym twórcy silnika z dostępem do odpowiednich narzędzi oraz całkowitego dostępu do Twojego forum w celu sprawdzenia wszystkich możliwości.

See me on GitHub or aXenDev.net!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo, ale to bardzo Cię Axen przepraszam, że odrzuciłem Twoją pomoc i nie poszukałem drugiego administratora. Na pewno bym go znalazł, w końcu Ty wiesz lepiej jak jest zorganizowane moje forum i starałeś mi się pomóc, dając doskonałe rady.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, aXen napisał:

A z takim podejściem twój problem magicznie się nie rozwiąże

 

Więcej powiem, ten problem na 100% się nie rozwiąże również i po zgłoszeniu do IPS. Będzie zadawanie tysiąca pytań, żądanie dostępu do PA i FTP żeby na końcu napisać "cannot reproduce". Support IPS przerabiałem już wielokrotnie i raz na zawsze mi się odechciało.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz włączone rozszerzenie suhosin, poproś o jego wyłączenie, lub zwiększenie limitu maximum number of fields allowed suhosin.post.max_vars i to powinno rozwiązać problem, ale głowy nie daję. Dawniej, gdy hostowałem swoje strony u innego operatora zanim przeniosłem się do dhostingu, miałem podobny problem. Przejawiał się w podobnie (idiotyczny) sposób, że w niektórych aplikacjach wprowadzone zmiany polegające na oznaczaniu pól "ptaszkiem", lub samoczynnym dodawaniu rekordów do bazy gdy tych rekordów było dużo, (jak np w systemie reputacji), wtedy odzywał się ten limit i zwyczajnie wycofywał wprowadzone zmiany. Czyli: Ja coś zaznaczam (jakiś "ptaszek"), zapisuję zmiany a w tym samym momencie ostatnio wprowadzone zmiany w innej aplikacji ("ptaszki") stawały się puste (od- znaczone). Tak to przejawiało się u mnie. U Ciebie, może to polegać właśnie na wyłączaniu się systemu reputacji. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.