Jump to content
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

teez

Member
  • Posts

    2,077
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

teez last won the day on September 10 2022

teez had the most liked content!

2 Followers

About teez

  • Birthday 11/17/1996

About your community

  • Version
    -brak-
  • Forum
    pater.dev

About you

  • Location
    Wrocław

Recent Profile Visitors

23,452 profile views

teez's Achievements

Veteran

Veteran (13/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well

Recent Badges

597

Reputation

137

Community Answers

  1. Rozumiem firmę i argumenty za hostowaniem tego w Cloudzie. Pod kątem supportów jest to o wiele prostsze (i tańsze), bo zamiast dopytywać klienta o logi/ustawienia serwera etc. mają sami dostęp do wszystkiego na wyciągnięcie ręki. Mogą aktualizować produkt bez czekania aż klient to zrobi (czyli nie trzeba supportować starych wersji nie wiadomo jak długo). Mogą przeprowadzać testy nowych funkcjonalności w pewnej skali (np. sprawdzając coś tylko u 10% klientów), bo w razie czego szybko wydadzą nową wersję. No i wiadomo - mogą więcej kasować. Nie zdziwie się jak w długim terminie będą mieli w planach całkowite dążenie do wersji only cloud, bo taki SH to trochę jest wrzód na pupie dla supportów. Ciekaw jestem jak się sytuacja rozwinie dalej. Na forum przy którym pracuję mamy dość sporo modyfikacji, które są wykonywane bezpośrednio na plikach IPB (takie wymagania, że IPB nie przewidziało aż tak dalekiej customizacji) i pisanie tego wszystkiego od zera... ehh, będzie bolało. Pożyjemy, zobaczymy. Mam tylko nadzieję, że support na 4.7 będzie faktycznie te kilka lat, bo pamiętając jak wyglądała wersja 4.x na początku to jednak trochę czasu zajęło zanim było to faktycznie w pełni funkcjonalne. Nie ma też co się dziwić - mówimy o dość dużym sofcie, ale też jednocześnie każda aktualizacja trochęboli przy customowych zmianach więc nie chciałbym tego przechodzić zbyt często (a podejrzewam, że na począku taki rytm wydawniczy przyjmą).
  2. Możliwość spięcia IPB z elasticsearchem to najlepsze co spotkało ten skrypt w ostatnim czasie 

    1. Show previous comments  2 more
    2. Bluur

      Bluur

      @teez to jest najgorsze. IPS to produkt dla forów, które mają wgrane pluginy z neta i styl. Kiedy są własne aplikacje i hooki, inne modyfikacje to jest duży problem podczas wydania nowej aktualizacji IPS. Sam czytam zawsze release notes i zastanawiam się co tym razem po aktualizacji się zepsuje. Przed aktualizacją wgrywam na testówce żeby jakoś to okiełznać.. Ale potem i tak coś wyjdzie..

    3. teez

      teez

      Oczywiście bez testówki nie ma szans

    4. DawPi

      DawPi

      @Bluur, dlatego przy takich forach wręcz "wymagana" jest opieka osoby która się na tym zna i robi te aktualizacje w miarę bezboleśnie.

      Nie ma nic złego w posiadaniu forum mocno, jak to nazwano, zcustomizowane, ale ważne jest kto i jak do tego podchodzi. Rozwój skryptu jest również ważny. Trzeba potrafić sobie z tym radzić.

  3. Im dalej w las tym ciekawiej. 'select * from' powoduje infinity loading Ustawienie w wyszukiwanu przedziału czasu np. 02.03.2010 - 04.03.2010 wyświetla zawartość z 03.03.2010 (co jest ok), ale jak się 04.03.2010 zmieni na 03.03.2010 to tej zawartości z 03.03.2010 nie ma. Trochę nieintuicyjne. Wyszukiwanie 'improv' znajduje tylko tematy w których jest dokładnie słowo 'improv', gdzie w tym samym momencie wyszukiwanie 'improve' znajduje wyniki z 'improvements' Kolejna porcja uwag poleciała do IPB. Może macie też coś od siebie to chętnie się dowiem. Wyszukiwarka jest dość istotną funkcjonalnością na forum przy którym pracuję i trochę słabo jeżeli tak to ma wyglądać. Chyba bez zaprzęgnięcia elastica ciężko tutaj zbyt wiele oczekiwać.
  4. Sprawdziłem przed wysłaniem Ticketa. Ten sam problem występuje na IPS. https://invisioncommunity.com/search/?q=test&quick=1&type=forums_topic&nodes=180 po przejściu na 2 stronę Tak jakby parametr '&nodes=180' gubił się w trakcie przechodzenia po stronach. Ale jak się go doda: https://invisioncommunity.com/search/?&q=test&type=forums_topic&page=2&search_and_or=or&sortby=relevancy&nodes=180 do linku to niestety wynik jest taki: Dam znać jak dostanę jakąś odpowiedź
  5. Yup, to następny krok. Myślałem, że moze ktoś na ize temat zbadał i akurat zna odpowiedź.
  6. Nope, to nie to. Przynajmniej u mnie przebudowanie indeksów nie pomogło nic, a nic. W moim przypadku jest ciekawiej - pokazuje 257 wyników (3 strony), a jak się przechodzi na drugą stronę to.. jest pusto. ? Stad sprawdzenie jak to wygląda na IZE.
  7. Dokładne wyszukiwanie znajduje się pod linkiem, który wrzuciłem w pierwszym poście - https://forum.invisionize.pl/search/?q=test&quick=1&type=forums_topic&nodes=215 Ten link jest wystarczający do odtworzenia błędu. Po otworzeniu zobaczysz: A jak klikniesz "2": dzieje się magia @aXen nie jestem pewny czy to na pewno błąd czy może celowy mechanizm.
  8. Hej, co jakiś czas wyszukiwarka zaskakuje mnie swoimi mechanizmami. Weźmy sobie takie proste wyszukiwanie w jakimś przykładowym dziale: https://forum.invisionize.pl/search/?q=test&quick=1&type=forums_topic&nodes=215 Znaleziono 57 wyników, 3 strony. Klikam na drugą stronę - nagle 'znika' wyszukiwanie w dziale Invision Power Board 4 (widoczne na screenie wyżej) i zastaję informację, że Znaleziono 2843 wyników Podejrzewam, że taki mechanizm miał mieć jakiś logiczny sens, ale nie mogę go dostrzec. Czy nie intuicyjniej byłoby gdyby przejście na 2 stronę pokazało mi wyniki z tego działu, który sobie wcześniej zaznaczyłem? Jakieś pomysły skąd takie zagmatwane rozwiązanie?
  9. teez

    [TZ34] GameHub

    Co zrobisz, nic nie zrobisz. Podejrzewam, że zła wersja IPB. Lub:
  10. Access denied for user ''@'localhost' (using password: NO) Bardziej dosadnie się nie da poinformować o złych danych do bazy sql.
  11. teez

    testing

    [spoiler=test]spoiler with title[/spoiler]
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.