Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Problem ze stopką


krysti
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Amfidiusz,

Rekomendowane odpowiedzi

1. Skopiuj zawartość szablonu globalTemplate do notatnika na dysku.

2. Przywróć szablon do oryginalnej wersji klikając w przycisk nad szablonem.

3. Znajdź w tej oryginalnej wersji kod stopki i wklej go do notatnika.

4. Skopiuj cały kod z notatnika do szablonu i zapisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam coś takiego jak się do panelu admina zalogowałem:

 

SQL Error

An error occured with the SQL server:

mySQL query error: INSERT INTO ipb_cache_store (`cs_array`,`cs_key`,`cs_value`,`cs_updated`,`cs_rebuild`) VALUES(1,'ipsNewsData','a:2:{s:4:\"news\";s:86:\"var ivnews = {\'items\':[{\'px\':\'10\',\'title\':\'\',\'link\':\'\'}]}\";s:4:\"time\";i:1391252725;}',1391252725,0)  cs_array=VALUES(cs_array),cs_key=VALUES(cs_key),cs_value=VALUES(cs_value),cs_updated=VALUES(cs_updated),cs_rebuild=VALUES(cs_rebuild)

 

This is not a problem with the IPS Community Suite but rather with your SQL server. Please contact your host and copy the message shown above.

Edytowane przez krysti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2UP Tak jak dodałem licencje to mi się zielonym ptaszkiem zaznaczyło o tak:

 

accept.pngCopyright Removal

 

 Ale próbowałem w głównych ustawieniach robić i nawet jak dam tak czy nie w tym:

 

Usuń domyślną nawigację forum TakNie

Usuwa główną nawigację jeśli użytkownik opuści aplikację forum

 

 

To i tak nie ma... Proszę o pomoc o i PA sam się naprawił :)

Edytowane przez krysti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dostęp do konta i konto tutaj?

https://www.invisionpower.com/clients/

 

Bo nie wierze że stac cie 500$ na usuniecie stopki ;)

 

@krysti.

Jak widzisz to jest cytat z kogoś wiadomości oraz screen jego klucza.

Dla rozweselenia :)

Edytowane przez Prizmo

"Ale ja mam oryginalny klucz patrz!"

http://scr.hu/1p4s/in3pa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Dobra, skupmy się na problemie, a nie na zabawie w zgłaszanie. Masz aktywną licencję, to pisz do supportu IPS, żeby mogli sprawdzić dlaczego Twój klucz aktywuje Copyright Removal.

https://www.invisionpower.com/clients/index.php?app=nexus&module=support

 

Chociaż wyżej pisałeś, że zamawiałeś też i tę usługę, to może Ci ją zostawią i przywrócą stopkę? :lol:

 

EDIT: Jeśli będziesz miał problem z językiem, to pisz śmiało - pomożemy!

Edytowane przez Amfidiusz
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.